Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Juli 2022 - pagina 11

• Auteur

Hier gelukkig ook goede tweede (en derde echo…). Er was twijfel over een extra holte in baarmoeder: verkleving, cyste of toch tweede vruchtzak waarin vruchtje niet ontwikkeld is. Nu denken ze toch het laatste. Ben nu ruim 9 wk zwanger en hartje klopt goed, maar blijft toch spannend, zeker tot de 12 weken. Hopelijk bij jullie ook goede ontwikkelingen!

#10513767 Quote

Dat lijkt mij ook een ontzettend dubbel gevoel zeg! Hoe zijn jullie daar onder?

#10513868 Quote

Wel gek idee, maar heb hiervoor 2 miskramen gehad met lege vruchtzakjes, dus 1 kloppend hartje is al super.

#10514296 Quote

Dat kan ik mij dan goed voorstellen! Gefeliciteerd in elk geval! Dat deze zwangerschap goed mag verlopen.

Ik mag morgen weer voor de 2e echo, begin het nu toch wel erg spannend te vinden. Afgelopen 2 weken prima doorgekomen tot nu ….

#10514337 Quote

Dank! Veel succes morgen, komt vast goed!

#10514587 Quote

Yes de echo gehad! maar de VK kon geen duidelijk beeld krijgen.
    De echo was inwendig en ben nu ruim 9 weken… Hoe ver precies weten we niet want ze kon niet meten. Dus volgende week mag ik terug. Er zijn geen zorgen want er was volop beweging en hartactie zichtbaar. Maar dit kwam niet snel voor zei ze zo een wazig beeld. Volgens haar zaten mijn darmen in de weg en lag de kleine volledig tegen de baarmoeder aan.
    Erg jammer…. Maar volgende week weer een poging en dat is dan wel weer ontzettend leuk.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10515989 Quote

Gefeliciteerd dames.

Mijn uitgerekende datum is 13 juli 2022💙❤️

Mamavanguus
    Bijdrager
    #10516917 Quote

Wat fijn al die goede echo’s. 

wie heeft er nog de ultieme tip voor alcoholvrije (droge) bubbels? Met kerst een paar alcoholvrije wijnen uitgeprobeerd maar ik vond alles te zoet.. 

Fijne jaarwisseling allemaal!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct