Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Juli 2023 - pagina 2

• Auteur

Yes ! Ik heb ook positief getest! 15 juli uitgerekend, wel vroeg getest dus. In aug een miskraam gehad. Dit is de 8e maand. 
    hopelijk blijft het dit keer goed gaan. 

#10589033 Quote

ben nu 5 weken zal er omn spannen of het eind juni of begin juli zal zijn

18 november voor de eerste echo

NolaMichelle
    Bijdrager
    #10589037 Quote

@charlotte gefeliciteerd! Snap dat het extra spannend is als je twee miskramen hebt gehad. De vk al gebeld? Hopelijk kan je dan wat sneller terecht voor een echo. 

Charlotte
    Bijdrager
    #10589039 Quote

Ja net aan de lijn gehad, toch kan ik pas bij 7 weken terrecht omdat we dan met zekerheid kunnen zeggen of het hartje klopt ja of nee. Dus Maansag 21 November kunnen we terecht.

NolaMichelle
    Bijdrager
    #10589142 Quote

@babybabybabythree gefeliciteerd! Voor jou ook extra spannend denk ik na je miskraam. Weet je al wanneer je echo is? 

@gebruiker gefeliciteerd! 🥳 spannend! Ik ben ook 5 weken.. Volgens een rekentool ben k begin juli, maar goed dat zal straks pas bij de termijn echo duidelijk worden. 

@charlotte ergens klinkt het wel logisch, maar las ook berichten dat sommige met 6 weken al mogen. Misschien i.v.m. het hartje dat sommige het niet doen 🤷🏼‍♀️. 

#10589143 Quote

@nolamichelle 

nee, ik wacht sws eerst even tot na het weekend, daarna ga ik bellen! Hoop dat ik met 6 weken een echo krijg na de stres van vorige keer. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10589145 Quote

Ja hoor! Net een test gedaan met positieve uitslag. 5 juli 2023 ben ik als het goed is uitgerekend. 

alison
    Bijdrager
    #10589163 Quote

gefeliciteerd iedereen! 

@babybabybabythree ik hoop dat ze het bij jouw praktijk wel doen. 

bij mij doen ze hem op zn vroegst met 7 weken ( liever echt niet eerder ) ze hebben mij dus ook al ” vroeger” gezet dan normaal ivm met mijn verleden miskraam, maar het wachten is echt verschrikkelijk. voor iedereen met miskraam ervaringen denk ik.

succes allemaal!  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct