Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Juli 2023 - pagina 3

• Auteur

@alison 

ik hoop het maar haha! Wanneer ben jij uitgerekend ? 

alison
    Bijdrager
    #10589178 Quote

@ Babybabybabythree Volgens mijn berekening 1 juli en 14 nov de eerste echo. 

Charlotte
    Bijdrager
    #10589347 Quote

Vraagje, 

Ik heb de afgelopen dagen heel erg veel last van mijn brosten gehad ( heb ook geen kleine cup dus dat is ook wel een nadeel denk ik haha) maar per dag verschilt het heel erg qua pijn. 

Soms ben ik bang dat ik niets meer voel en het weer fout gaat, hebben hier meer vrouwen last van?

NolaMichelle
    Bijdrager
    #10589393 Quote

@charlotte ik heb hetzelfde. Ene dag doen me borsten meer zeer dan de andere. Soms zelfs maar 1 borst 😅. Heel apart, maar heb gelezen dat meer vrouwen dit hebben dus dat stelt me gerust. 

Molli
    Bijdrager
    #10589501 Quote

Ik heb ook een positieve test😀 weet niet waarom maar ben wel angstig. Weet niet of dit mijn hormonen zijn maar… Fijn hier te lezen en iedereen te volgen xx

alison
    Bijdrager
    #10589684 Quote

@Charlotte, ik snap je helemaal! als ik een dag minder of juist veel meer voel. raak ik ook in de stress. Daarbij voel ik me sinds maandag elke ochtend goed beroerd , ook als ik niet op tijd kleine beetjes eet dus ik ga ervan uit dat het positief is. 

Heb wel veel meer symptomen dan bij mijn eerste zwangerschap, meer dames die dit herkennen? 

@Molli gefeliciteerd! is het je eerste zwangerschap? 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Molli
    Bijdrager
    #10589762 Quote

@alison is ons 2de kindje. Ik heb ook veel meer last van zwangerschapskwaaltjes. Vandaag continu misselijk. Overgeven. Steken in mijn onderbuik. En al zo moe. Bij ons eerste kindje had ik een beetje het zuur maar was ik voor de rest oké. Maar nu🤢 ook al zo een opgeblazen buik savonds dat ik precies al 5 maanden ver ben 🤭

Mjosje
    Bijdrager
    #10589765 Quote

Hier gaat ook nog alles goed,

alleen last van me borsten verder helemaal niets,

heb 18 nov de eerste echo duurt nog zo lang. Maar geen bloed of extreme pijn heb ik zwz goede hoop. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct