Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Juni 2020 ❤

• Auteur
  • Priscilla Me
    Bijdrager

Hoi meiden 

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en vindt het leuk om te kletsen met andere (toekomstige) mama’s er bestaat al een juni 2020 maar die hebben een besloten fb die al gesloten is daarom open ik een nieuwe topic 😊 

Ik ben 26 juni uitgerekend. Ik heb al een zoontje van bijna 2 en verwacht nu een dochter 💕

gebruiker715680
    Bijdrager
    #10293451 Quote

Ik ben zwanger van de 3e. Ben 8 juni uitgerekend. Krijg waarschijnlijk eind mei een geplande keizersnede 

#10293557 Quote

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben nu in verwachting en 28 juni uitgerekend van ons 2e kindje

Priscilla Me
    Bijdrager
    #10293573 Quote

Jullie ook gefeliciteerd!! Voelen jullie je goed? Ik was in het begin erg moe maar heb nu weer genoeg energie 😊 de tijd gaat ook snel vind ik..sneller dan bij mijn 1e 

Priscilla Me
    Bijdrager
    #10293574 Quote

Jullie ook gefeliciteerd!! Voelen jullie je goed? Ik was in het begin erg moe maar heb nu weer genoeg energie 😊 de tijd gaat ook snel vind ik..sneller dan bij mijn 1e 

Priscilla Me
    Bijdrager
    #10293575 Quote

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Priscilla Me
    Bijdrager
    #10293576 Quote

Wow er ging even wat mis..nu staat mijn bericht er 3x 🙈

#10293581 Quote

Zo tijd gaat idd veel sneller dat heb ik ook,  ik vind deze zwangerschap wel pittiger dan de eerste, last van mijn rug en nu al een aardig grote buik.

Maar voorderest mogen we niet klagen, hoe voel jij je?

gebruiker715680
    Bijdrager
    #10293610 Quote

Ik vond in het begin tot de eerste echo de tijd zo langzaam gaan. Maar dat kwam ook omdat het in mijn hoofd een tweestrijd was ivm een 3e. Ben nu 36 dus het was voor mijn gevoel nu of nooit. Dus ik had gewoon zekerheid nodig. 
    ik vind dit wel de zwaarste zwangerschap. Maar komt ook omdat ik 2 meiden thuis heb van 6 en 7, dus dat is wel pittig. Ze doen een hoop zelf, maar ik merk wel dat mijn lontje wat korter is en dat dan weer invloed heeft op mijn lichaam. Maar verder gaat gelukkig alles goed. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct