Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Juni 2021

• Auteur
  • Nici
    Bijdrager
    #10372997 Quote

Gefeliciteerd @XilianRose en welkom!!

CherryBlossom
    Bijdrager
    #10373171 Quote

Gefeliciteerd en welkom op het forum! Gezellig dat je nog mee komt kletsen 🤗

Leoniexx
    Bijdrager
    #10373254 Quote

Wat een hoop nieuwe berichten! Ik ben ivm drukte even een poosje niet online geweest en had een hele hoop berichten om terug te lezen!

Alle nieuwe mama’s welkom op de groep! Ook zag ik een paar mogelijke minder goede echos. Wat ontzettend spannend zeg!

Zelf merk ik dat ik me steeds beter ga voelen. Steeds minder misselijk en ook minder vaak overgeven.. Gaat de goede kant op dus! Afgelopen woensdag de termijn echo gehad en dat zag er prima uit. Baby was 4cm en ben 1 dag terug gezet. Uitgerekende datum is nu 4juni.

Ik was nog even op zoek naar het mail adres om me aan te melden voor de fb/app groep maar kon hem niet terug vinden. Zou die nog een keer geplaatst kunnen worden?

CherryBlossom
    Bijdrager
    #10373264 Quote

@Leoniexx fijn dat je je al beter begint te voelen 🤗🤞🏻 het emailadres is babyjuni2021@hotmail.com

Kindersuprise
    Bijdrager
    #10373762 Quote

Gisteren termijnecho gehad met 10 weken. Leuk om te zien dat het binnen twee weken echt uitgegroeid is tot een soort mensje met armpjes en beentjes die bewegen. Ik mag donderdag opnieuw een echo, omdat een stagiaire wil oefenen. Prima, lekker nog eens kijken. Uitgerekende datum blijft staan op 14 juni. 

Esmee Beverwijk
    Bijdrager
    #10373800 Quote

@kindersuprise leuk en fijn dat het goede echo was weer! leuk he dat oefenen, ik heb ook een vk die oefent voor haar examen, heerlijk die extra echo’s.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Skye
    Bijdrager
    #10373901 Quote

Wat fijn @Kindersurprise! En ook heel leuk dat je nog een keer extra mag kijken 🥰 ik mag morgen weer. Dan ben ik ook 10 weken. Ben heel benieuwd!

Pukje
    Bijdrager
    #10373983 Quote

CherryBlossom: ik heb je ook een mailtje gestuurd ☺️

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct