Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Juni 2021

• Auteur
  • Kindersuprise
    Bijdrager
    #10375294 Quote

Oh spannend ja ongeduldje, wat corona gaat doen. Kan me voorstellen dat werken in de kinderopvang sowieso zwaar wordt met al dat bukken en tillen. 

Ik had ook gemaild voor de Facebook groep maar geen reactie gehad, is de mail ontvangen? 🙂 

XilianRose
    Bijdrager
    #10375528 Quote

Bedankt voor de tips @NekoKim & @Minni! Ik heb de apps gedownload en nu ook een zwangerschapsdagboek besteld. Ik zal voorlopig wel stilletjes blijven meelezen denk ik.

TMAAM
    Bijdrager
    #10376085 Quote

Fijn @HappyJune 

En @Pukje???

Ik wil ook wel graag mee in de facebookgroep, hoe gaat dat in zn werk?

Skye
    Bijdrager
    #10376247 Quote

Facebookgroepje hebben we (nog) niet! Wel een gezellige groepsapp 🙂 je kunt mailen naar babyjuni2021@hotmail.com!

CherryBlossom
    Bijdrager
    #10376378 Quote

Ik merk dat ik door de groepsapp wel een stukje stiller ben geworden hier 🙈 Sorry voor diegene die juist hier zijn gebleven! 

even een updateje dan maar ☺️ We hebben inmiddels een goede NIPT uitslag gekregen (zonder nevenbevindingen) 🥳 6 juni is de officiële uitgerekende datum en 16 december hebben wij een pretecho zodat we het geslacht weten ☺️ ik heb zelf geen voorgevoel en alles is goed maar ben gewoon kei nieuwsgierig haha! Verder is de vermoeidheid nog extreem aanwezig maar begint de ochtendmisselijkheid langzaamaan beter te worden ☺️👌🏻

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct