Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Juni 2021 - pagina 4

• Auteur
  • Pukje
    Bijdrager
    #10359068 Quote

Ik merkte het dat ik me weer behoorlijk beroerd voel. Moe. Eten smaakt niet. Eigenlijk alle typische klachten heb ik wel weer. Was vorige zwangerschap ook.

hoelang zou je nu zwanger zijn als je niet weet hoelang je cyclus is. 21 augustus eerste menstruatie dag

Mivdw
    Bijdrager
    #10359090 Quote

Gefeliciteerd meiden! Wat leuk dat we met steeds meer zijn! Ik ben vandaag ook echt extreem moe en heb idd ook dat m’n eten niet smaakt, nu je het zegt valt dit me ook op. 

Ik ga dinsdag/woensdag nog een test doen, als die nog steeds overduidelijk is ga ik de vk bellen, lijkt me heel fijn om een datum te hebben om naar uit te kijken!

Esmee Beverwijk
    Bijdrager
    #10359092 Quote

@babyG ja nu je het zegt! In de nacht wakker en 5 a 6 uur wakker in de ochtend! ik heb ook echt maar af en toe op een dag last hoor, dat duurt dan een uurtje en daarna ook weer helemaal kiplekker. Borsten zijn wel echt groter geworden.

Hildedejong
    Bijdrager
    #10359252 Quote

@babyG. Oh wauw wat spannend. Wel heel fijn dat je nu ergens naar uit kunt kijken! @gebruiker, benieuwd wanneer jij je eerste echo krijgt als je maandag belt. Hou ons op de hoogte

15 oktober mag ik! 

Spannend!

Nelle
    Bijdrager
    #10359364 Quote

Hoi,

wij mogen ons ook weer toevoegen.

Uitgerekend voor 3 juni.

Eerste echo 21 oktober, eerste consult bij onze vroedvrouw 12 november, en dan 12-weken echo op 18 november.

Liefs,

Nelle

Esmee Beverwijk
    Bijdrager
    #10359371 Quote

Gefeliciteerd Nelle!

Ik heb de verloskundige ook ingelicht, ze laten nog weten wanneer ik voor de eerste echo mag komen. Heb mij wel al ingeschreven voor Moeders voor Moeders.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Nici
    Bijdrager
    #10359472 Quote

Gefeliciteerd Nelle! 

@Gebruiker, dat is dus een dag na mij! Spannend!

@Esmee, ja erg he? Ben nu ook echt op… Dacht echt dat het aan mij lag, dus ben blij dat ik niet de enige ben.

Ik hoor jullie al over de verloskundige. Ik heb nog niet gebeld. Is dat aan te raden om dat alvast te regelen? Ik merk dat ik best onzeker ben en stiekem bang dat als ik teveel regel het aan het jinxen ben🙈

#10359485 Quote

Ja ik zou bellen voor een eerste afspraak @BabyG!! Ik snap dat je het niet wilt jinxen, maar helaas heb je er toch geen invloed op 😉 Mocht het onverhoopt nog mis gaan, is het ook fijn om ingeschreven te staan, veel verloskundigen bieden ook hulp/gesprekken aan bij een miskraam. Voor mij reden om niet te wachten! Maar ja, ik ben ook iemand die altijd gelijk shit moet regelen anders word ik gestrest. Toen ik belde was ik 3+5 haha, dus dat gebeurt vast wel vaker 😉 

Verder heb ik geen korte nachten, ben wel extreem vermoeid dus duik iedere avond om half 10 mijn bedje in. 

@Nelle, leuk! Gefeliciteerd 🎉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct