Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Juni 2021

• Auteur
  • HappyH
    Bijdrager
    #10364702 Quote

@leoniexx verschrikkelijk he die misselijkheid! Vandaag voor het eerst ook overgegeven, jakkes. Ik voel me ook echt slecht, de hele dag door. Het helpt hier om steeds wel een beetje te blijven eten. Koud drinken helpt hier ook. 

Emesafene heb ik bij de vorige zwangerschap gehad maar dat hielp me helaas niet. Denk niet dat ik daar nu weer om zal vragen.. Maar goed, hoorde toen wel van vrouwen die er wel echt baat bij hadden.

CherryBlossom
    Bijdrager
    #10364783 Quote

Succes voor de meiden die vandaag hun echo hebben! 

@Jackyy wat vervelend die onzekerheid… hopelijk stopt het bloeden snel! 

Mutske
    Bijdrager
    #10364821 Quote

@ alittlebite 

Ik herken me heel goed in je verhaal, ik heb ook voornamelijk opgezette buiken en pijnlijke borsten maar ben pas 5 weken. Dus miss komt t nog. Ik merk ook dat ik wat onzeker word als ik niks voel en heb pas over 3 weken mn echo, duurt voor mijn gevoel echt een eeuwigheid. Mijn vriend staat er ook heel nuchter in. Eerst die echo maar eens afwachtte zegt tie dan🤪 

Minni
    Bijdrager
    #10364834 Quote

Ik heb vanmorgen een heel mooi bewegend kindje gezien mét krachtig kloppend hartje 😍 We zijn nu echt helemaal in de wolken. Je kon al goed de arm- en beenknopjes zien, we zagen ‘m op de buik. Kleintje was ook een beetje aan het rekken en strekken, ik ben helemaal verliefd 😉

Ik heb eerst een uitwendige echo gehad, daarop was al goed het hartje te zien maar niet zoveel details. Toen hebben we ook nog een inwendige gedaan en konden we dus alles heel mooi zien! De termijn klopte precies, voor nu blijft mijn uitgerekende datum op 2 juni staan, over twee weken de echte termijnecho. 

Nici
    Bijdrager
    #10364839 Quote

Gefeliciteerd Minni!! Wat een mooi nieuws!

Ongeduldje
    Bijdrager
    #10364843 Quote

Oh Minni wat fijn! 🙂

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Pukje
    Bijdrager
    #10364845 Quote

Oh wat fijn Minni 😍

Wij mogen vanavond om 18.50 😱🙈 Vind het zo spannend

Minni
    Bijdrager
    #10364847 Quote

Jaa ik ben echt super opgelucht!

@Pukje nog heeeel eventjes wachten. De uren zullen wel voorbij kruipen 😅 👍 Ben benieuwd hoeveel het er zijn 😉

@Mivdw jij hebt ‘m ook vandaag toch? Succes!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct