Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

 

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Klachten

  • Auteur
    Berichten
  • #10143053

    beste dames

    - ik ben 5 dec tm 9 dec voor t laats  ongesteld geworden. 

    - ben sinds 3 maanden gestopt met de pil vanwege een kinderwens. 

    Nu heb ik sinds vandaag erg last van mijn borsten en tepels. Wat kan dit betekenen?

     


    Ixxomi
    Bijdrager
    #10143057 Quote

    Ovulatie

    #10143069 Quote

    Het zou inderdaad je ovulatie kunnen zijn. Gebruik je ovulatie testen?

    #10143070 Quote

    Ja gebruik ik. Kan dat zo snel de ovulatie al zijn dan? 

    Ik heb steeds onregelmatige cyclus dus kan de dagen niet tellen. Vandaar dat ik het erg lastig vind

    #10143074 Quote

    Dat kan ja, zeker als jij pas 3 maanden gestopt bent met de pil. Dan is je lichaam eigenlijk nog aan het ontpillen. En dus ik bezig met een eigen ritme te vinden. Het kan dus zijn dat je cyclus wisselend is. Ik zou als ik jou was gaan klussen voor alle zekerheid. Succes ermee en hopelijk is het snel raak!

    #10143121 Quote

    Oeff wat spannend. Klussen dus. 

    Jullie horen van mij! Bedankt voor jullie berichtjes

    Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

    Klijn
    Bijdrager
    #10143163 Quote

    Ik had in de aanloop naar mijn ovulatie ook heel gevoelige tepels toen ik net gestopt was met de pil. Bij mij hield dat een paar dagen aan en ging juist over op het moment dat de ovulatie plaats had gevonden!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct