Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Laatste Fles 115 Maand

• Auteur

Mijn zoontje krijgt s ochtends en s middags geen flessen meer, alleen nog melk (hij wilde niet meer). Alleen s avonds krijgt hij jog een fles van 180/6 maar het lijkt me zoveel wat hij s avonds nog krijgt. We eten zo rond 18.

#10206737 Quote

We eten zo rond 18.15uur en dan eet hij mer de pot mee, dus een goede avondhap (rond de 250gr) en dan krijgt hij rond 19.00uur dus nog een fles van 180. Het lijkt me zoveel??

#10206739 Quote

Maar hij drinkt hem wel helemaal leeg

Mamatobenovember
    Bijdrager
    #10206834 Quote

Dochtertje van 7 maanden ook rond 17.00 groentehap 200 gram en rond 19.00 melk 210…. het lijkt me ook altijd veel maar deze fles drinkt zij ook altijd op. Ik zou hem gewoon blijven aanbieden, zullen zelf wel aangeven als ze hem niet meer nodig hebben. 

Michellevd
    Bijdrager
    #10207303 Quote

Zolang hij het op drinkt en er goed door slaapt prima toch dan zal hij het nodig hebben hier het zelfde 12 maanden 17.30 eten en 19.00 pap flesje van 200 heerlijk vind hij het

Michellevd
    Bijdrager
    #10207304 Quote

Zolang hij het op drinkt en er goed door slaapt prima toch dan zal hij het nodig hebben hier het zelfde 12 maanden 17.30 eten en 19.00 pap flesje van 200 heerlijk vind hij het

Lees ook: Alles over doorslapen

Sopi
    Bijdrager
    #10207476 Quote

Rond die leeftijd at mijn dochter ook een vol bord avond eten en nog een volle bak kwark met banaan (toetje). Daarna bood ik haar haar papfles nog aan, maar die ging nooit leeg. Ik ben er toen met 12,5 mnd mee gestopt. Ze mistte de fles niet en bleef gewoon de hele nacht slapen. Nu (18 mnd) eet ze niet altijd meer zoveel savonds maar ze slaapt nog steeds prima. Je zou misschien kunnen proberen de fles weg te laten als hij savonds veel eet. Misschien heeft hij de fles ook niet meer nodig?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct