Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Licht Streepje 4 Dagen Na 1500eh Pregnyl

• Auteur
  • CBV
    Bijdrager

Hoi,

De titel zegt t al. Zijn er vrouwen die toevallig ook net zo ongeduldig zijn als ik, die 1 dag voor NOD, maar 4 dagen na 1500EH pregnyl in de 2de fase getest hebben?? En daarbij een licht streepje hadden.

Is het pregnyl of mijn eigen HCG. Ik weet dat t beide nog kan..

Maar zit in volle spanning!

#10359751 Quote

Ik bleek inderdaad zwanger. 2 dagen voor nod getest 

mamavansvenenmax
    Bijdrager
    #10359817 Quote

Ik heb altijd netjes gewacht tot de NOD, maar wens je een positieve test toe!

CBV
    Bijdrager
    #10359874 Quote

Oh dat klinkt goed. Had je toen ook pregnyl gespoten? En een licht of donker streepje??

#10359890 Quote

Ja zeker, ik heb gonal f en pregnyl gebruikt.  Ik werd direct na het spuiten van pregnyl misselijk door de hcg, dit herkende ik van mijn eerste zwangerschap, wat helaas niet goed ging. 4 dagen voor nod kreeg ik enorme pijn in mijn borsten, toen wist ik al genoeg. 2 dagen voor nod wou mijn man het weten.  Vanwege de fertaliteit trajet hebben wij de dagen daarna doorgetest om te kijken of de hsg opliep, als dat zo is kan het bijna niet anders dan dat je lichaam hcg aanmaakt.  

Succes en laat je weten hoe het  verder afloopt, ik hoop het voor je. 

LisB
    Bijdrager
    #10360119 Quote

Ik heb alleen pregnyl 5000 gebruikt en die was na 9 dagen uit mijn lijf, dus de 10e dag witte test.

Men zegt dat pregnyl elke dag halveert, dus zo kun je het een beetje uitrekenen?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

CBV
    Bijdrager
    #10360168 Quote

Bij mij was t lichte streepje helaas vanmorgen weg. Dus het was een pregnyl streepje! Super balen, maar weet nu wel dat ik op de NOD moet testen en niet daarvoor 😉 iig super bedankt voor jullie reacties.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct