Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Lieve mama’s gezocht uitgerekend eind augustus 2019!

• Auteur
  • Soraya
    Bijdrager
    #10151638 Quote

Lieve mommy’s,
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Volgens eigen berekening ben ik 30 augustus uitgerekend van onze tweede wolk. Aankomende maandag al de eerste prille echo.. echt zo spannend!

Ik heb een vriendschapsverzoek verzonden via Facebook, gezellig! 🙂

x Soraya

#10151645 Quote

Gefeliciteerd dames! Hier ook op 30 augustus uitgerekend volgens de assistente van de vk. Echter morgen een vervroegde echo aangezien ik al een paar dagen last hebben van bloedingen. Ik wacht dat eerst maar even af voordat ik mij aansluit bij de groep. Fingers crossed🤞🏼

Frederica lin
    Bijdrager
    #10152357 Quote

Hoiiii heb je toegevoegd maar woord niet aangenomen groetjes

Kim-keertwee
    Bijdrager
    #10152492 Quote

Hoihoi,

Ik heb je ook toegevoegd Lily! 

Sluit graag aan. Uitgerekend 28 augustus en gisteren het verrassende nieuws gekregen dat het er niet één, maar twee zijn! Ik praat graag met jullie door…

Groetjes,
    Kim

TessD
    Bijdrager
    #10152516 Quote

Hallo, 

Ook ik sluit me graag aan!

Liefs

RMoona
    Bijdrager
    #10152646 Quote

Hi!

Ik sluit me ook graag aan!

zwanger van onze eerste, en volgens eigen berekening 30 augustus uitgerekend! Donderdag 17 januari, 1e afspraak bij de verloskundige 🙂

groetjes,

Ramona

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

TessD
    Bijdrager
    #10152884 Quote

Hoi hoi,

Nog even een berichtje, ik heb je gisteren een vriendschapsverzoek gestuurd Lily. Ik zie het wel wanneer ik in de groep wordt toegevoegd.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct