Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Lotgenoten tweede zwangerschap. Aug 2019

• Auteur
  • Moeder Olijfje
    Bijdrager

Hoi meiden, 

Ik ben zwanger van ons tweede kindje. Ben naar eigen berekening 24-25 augustus 2019 uitgerekend. Mijn eerste kind is nu 6 en ben zelf 36 geworden. Ik ben opzoek naar lotgenoten die het leuk vinden een Facebook groepje te vormen. Ik vind het forum niet zo praktisch. 

Groetjes, 

#10148624 Quote

Lotgenoten?? Je bent er dus niet blij mee??

Moeder Olijfje
    Bijdrager
    #10148632 Quote

Ja natuurlijk wel. Ik ben dyslectisch en soms niet zo handig met mijn woorden. 

Moeder Olijfje
    Bijdrager
    #10148633 Quote

Kan ik het ergens aanpassen?? 

#10148643 Quote

Ik ben een lotgenoot 😂😜 ik wil wel in je Facebookgroep hoor… kom maar op!

Moeder Olijfje
    Bijdrager
    #10148647 Quote

Leuk dat je het sportief opvat @missCheesedippers. Ik kan nog steeds niet vinden hoe ik dit aan moet passen. Vind het maar ingewikkeld haha.. Als ik een groep heb aangemaakt laat ik het weten. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Moeder Olijfje
    Bijdrager
    #10148652 Quote

@MissCheesdippers hoe kan ik jou vinden op facebook? je moet minimaal één iemand al toevoegen bij het aanmaken van een groep. 

xDiscovery
    Bijdrager
    #10148654 Quote

Hallo lotgenoten 😋

ik ben nu 5 weken zwanger. Ik ben 24 en dit is mijn eerste zwangerschap. 

XProud-MomX
    Bijdrager
    #10148661 Quote

Hallo allemaal,

Ik ben 31 en bijna 10 weken zwanger van mijn tweede wondertje! Heb een zoontje van 6 jaar. 

Eind juli/begin aug uitgerekend. 

Hoe gaat het met jullie?

Fijne zwangerschap allemaal en alvast een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct