Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Maart 2021 ❤️

• Auteur

Gisteren en vanmorgen een test gedaan met als uitslag: zwanger!! Volgens eigen berekening rond 6 maart uitgerekend. Hoop hier meer meiden tegen te komen die ook een kindje verwachten in maart 2021 zodat we lief en leed kunnen delen 😊

Danielleeeex
    Bijdrager
    #10334572 Quote

Gefeliciteerd! Met mijn NOD in juli hoop ik ook komende maand aan te mogen sluiten 🙂

#10334614 Quote

Gefeliciteerd!  Ik had afgelopen zaterdag een positieve test in handen en voorlopig 1 maart uitgerekend 😀

#10334615 Quote

Gefeliciteerd!  Ik had afgelopen zaterdag een positieve test in handen en voorlopig 1 maart uitgerekend 😀

#10334616 Quote

xcharrie
    Bijdrager
    #10334686 Quote

Yes! 💕 volgens de verloskundige ben ik nu 5 weken en 2 dagen en volgens de clearblue test 4 weken. Waarschijnlijk dus ook net aan een maart baby! 

hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie een beetje ontspannen? Ik vind het zelf zo spannend en ben toch nog bang dat mijn menstruatie doorzet. (ondanks mijn 5(!) positieve testen…) Vreselijk die onzekerheid, maar fijn dat er meer vrouwen in dezelfde periode zitten!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

NathalieJoyce
    Bijdrager
    #10334720 Quote

Hoi dames, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hier afgelopen vrijdag een postitieve test, volgens mijn berekening ben ik 2 maart uitgerekend.

Hoe voelen jullie je? Veel klachten of valt het mee?

xcharrie
    Bijdrager
    #10334723 Quote

Hier alles goed! Ik heb nog wat krampjes maar gelukkig geen pijn. Zolang ik ontbijt en geen thee drink voel ik me prima! Wel nog onzeker, maar we gaan er vanuit dat alles goed gaat. Hoe voel jij je?

Blosjes
    Bijdrager
    #10334724 Quote

Gefeliciteerd meiden. 
    Hier ook een positieve test in handen en uitgerekend (volgens eigen berekening) op 2 maart mijn verjaardag♥️ voor ons is het ons 2de kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct