Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Maart 2021 ❤️

• Auteur

Een dochter van 4,5 en een zoontje van 2,5

#10334948 Quote

Wat leuk om alle positieve berichten te lezen 😊 Hopen dat alles goed gaat met iedereen!

Zouden jullie het leuk vinden om een besloten, privé Facebook groep op te starten? Dat kletst makkelijker dan via zo’n forum als dit.

Blosjes
    Bijdrager
    #10334950 Quote

Daar ben ik idd ook een voorstander van😊 weet alleen niet hoe dat werkt😂

#10334954 Quote

Ik heb geen facebook

CAM
    Bijdrager
    #10335017 Quote

Ik heb vanmorgen ook positief getest. Het voelt nog heel onwerkelijk. Een fb groep lijkt me erg leuk. Maar weet ook niet hoe aan te maken😊

xcharrie
    Bijdrager
    #10335018 Quote

Ja lijkt me leuk om contact te houden! Omdat bijna niemand het weet heb ik dus ook nog niet echt iemand om erover te praten 🙂 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Kievietje
    Bijdrager
    #10335020 Quote

@ Xcharrie, vervelend is dat he? Ik zou het wel tegen iedereen willen zeggen! Maar helaas.. en natuurlijk kun je het met je vriend delen maar een man is toch anders 😉

Haha een fb groep, zal maar ineens een bekende tussen zitten! Nee graphje hoor, is vast leuk. Iedereen loopt gelijk op dus dat is wel leuk

#10335027 Quote

Ik heb een besloten (privé) FB pagina aangemaakt welke niet te vinden is met de zoekfunctie. Je kan dus alleen lid worden op uitnodiging.

Als je lid wil worden, mail mij dan even de naam van je FB account zodat ik je als vriend kan toevoegen en uitnodigen voor de groep. We kunnen onze vriendschap daarna evt weer verwijderen hoor 😉

E-mail: zwangermaart21@hotmail.com

En laten we afspreken dat we alles wat hier besproken wordt en wie de leden zijn, onder elkaar houden.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct