Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Maart 2021 ❤️

• Auteur
  • Kievietje
    Bijdrager
    #10344097 Quote

@ Littlebeeb, wat vervelend zeg! Hopelijk knap je gauw weer op. Ik heb dat slapen ’s middags nog nooit gedaan, vond het altijd zonde van mijn tijd. Maar nu toch wel nodig haha. 

@ M’etje, ik heb mijn eerste echo gehad met 6+6 weken, ook uitwendig. Ik heb 12 augustus de termijn echo. Bij mijn eerste zwangerschap wel de eerste én de tweede echo inwendig gehad. 

#10344100 Quote

Hi dames,

gefeliciteerd allemaal!! Wat een spannende tijd he🥰

ik had vorige week op de 22ste een positieve test. Dit was mijn nod en volgens mijn berekening ben ik dus net nog in maart uitgerekend, 31-3 om precies te zijn.

Heb zo nu en dan last van kwaaltjes en op die momenten ben ik daar super blij mee, maar steeds als ik even nergens last van heb begin ik weer te piekeren. Wil zo graag dat het allemaal goed gaat🙏🏼 hebben jullie hier ook zo’n last van?

Gisteren wel al contact gehad met de verloskundige en mag met 7 weken al langskomen, ze heeft er wel bijgezegd dat ik er rekening mee moet houden dat er een kans inzit dat er dan nog niets te zien is maar omdat ik een dag later op vakantie ga vind ik het toch wel heel fijn om het toch al te laten checken.

Hoe gaan jullie hiermee om?

heel veel liefs

Kievietje
    Bijdrager
    #10344136 Quote

Gefeliciteerd Gebruiker! Ja wel herkenbaar maar het zegt helemaal niets, sommigen hebben nergens last van. Ik heb vorige week ook even getwijfeld, was minder misselijk. Maar dat heb ik alweer teruggenomen 😉 fijn dat je nog voor je vakantie terecht kan voor een echo.

Strawberry
    Bijdrager
    #10344137 Quote

Ik heb geen kwaaltjes dus snap je onzekerheid.. kan ook niet wachten totik volgende week de bestiging hopelijk krijg dat t goed zit! Ik ben er een voorbeeld van dat je dus niet altijd misselijk oid hoeft te zijn… mijn eerste zwangerschap verliep overigens ook heel goed al had ik wel t idee dat ik meer moe was dan nu… maar goed ik moet nog maar even afwachten 🙂

mama van lot
    Bijdrager
    #10344196 Quote

Ik ben echt harstikke moe en bij vlagen kotsmisselijk, kan er niet aan wennen. 

Ik heb al 2 echo s gehad een met 6 en een met 8. En nu de eerst volgende 10 weken. Dat is 12 augustus. 

En ze zijn allemaal gewoon uitwendig gemaakt. 

#10344202 Quote

wat fijn om dit forum te hebben en al jullie verhalen te kunnen lezen. Zit weer vol goede moed💗

Vanochtend toch weer een clear blue test gedaan en de weken zijn gelukkig opgelopen, zegt natuurlijk ook niet alles maar geeft mij wel een goed gevoel🙏🏼

Nog 8 dagen wachten tot de echo…de tijd kruipt voorbij!!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Littlebeeb
    Bijdrager
    #10344346 Quote

@Roose gelukkig heb ik er weer betere dagen tussen zitten! Blijft de aankomende weken nog wel lastig denk ik.. zolang ik maaar niet hoef over te geven ben ik al blij. Hoe gaat het met jou? Nog moeten overgeven na het weekend? Het is wat die kwaaltjes en ook de stress due er bij komen kijken.

@Kievietje haha dat bedoelde ik dus ook. Sinds ik me zo ziek kan voelen bij deze zwangerschap heb ik nu een aantal x een dutje gedaan wanneer ons zoontje op bed lag. Wat je van mij niet zou verwachten, ik heb altijd wel iets te doen. Hoe voel jij je nu?

Vandaag dan eindelijk de eerste echo! Ben zo benieuwd of ik nou ook echt 9+1 zit of dat ze me toch achteruit gaan zetten. De echo is pas om 5 uur vanmiddag. Lang wachten🙈

M’etje
    Bijdrager
    #10344353 Quote

@littlebeeb dat is een lange dag voor jou, maar veel succes alvast!! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct