Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Maart 2021 ❤️

• Auteur
  • Kievietje
    Bijdrager
    #10344480 Quote

@ Littlebeeb, succes/veel plezier bij de echo vanmiddag! Lange dag vandaag, haha. Qua misselijkheid gaat het redelijk als ik niet te grote hoeveelheden eet. Maar mijn bekken, zoveel pijn! Tijdens vorige zwangerschap al rond 15 weken last van bekkeninstabiliteit en nu veel eerder pijn. Kan af en toe amper lopen. Moet dus echt al oppassen met wat ik doe. Nu al…. 

Strawberry
    Bijdrager
    #10344483 Quote

Littlebeeb veel plezier vanmiddag met de echo! Oei Kievitje… rustig aan doen!

Littlebeeb
    Bijdrager
    #10344583 Quote

Aahw dankjewel allemaal! Het was inderdaad wel een lange dag maar was zo blij omdat ik de verloskundige had waar we echt een goeie klik mee hadden bij onze eerste zwangerschap.

Alles zag er voor zover goed uit! Zoals ik al dacht wel terug gezet naar 8+5. Zou voor nu dan uitgerekend zijn op 6 maart. Maar op 20 augustus hebben we de termijn echo en dan wordt pas echt vastgesteld hoe ver we zijn.

Was zo zenuwachtig 😂 maar het was ook allemaal wel heel bijzonder. De verloskundige vertelde dat het pas na 9 weken echt beweegt en echt 2 seconden later begon het ineens te bewegen.🥰

@kievietje ah verschrikkelijk dat lijkt me zo lastig, vooral omdat je ook nog een kleintje rond hebt lopen. De veloskundige waarschuwde mij al dat je bij een 2e zwangerschap sneller en zwaardere klachten lichamelijk kan verwachten en het echt belangrijk is om rust te nemen. Hopelijk voel je je snel wat beter!

Kievietje
    Bijdrager
    #10344850 Quote

Aah wat leuk Littlebeeb, fijn dat alles goed was! Toch weer een fijne bevestiging. Ik ben ook 6 maart uitgerekend 😉 

Sammyy
    Bijdrager
    #10344871 Quote

Wat fijn Littlebeed! 
    wij hebben aankomende maandag de eerste echo.
    mijn zwangerschaps symptomen komen en gaan en soms maak ik me daar wel zorgen om.

Hoe gaat het met jullie ? 
    ik ben wel al een beetje bezig hoe wij het gaan vertellen aan onze familie. Iemand nog leuke tips ?

Loesjeee
    Bijdrager
    #10344905 Quote

Ik ben sinds 2 weken de hele dag door misselijk dat mag van mij wel stoppen haha. Hebben woensdag de eerste echo hoop dat alles goed is! Merk wel dat ik het best zwaar vind omdat ik nog een kindje heb van 11 maand. Je moet door gaan maar dat is soms best lastig. Mama’s die tips hebben?

Wij hebben bij de vorige zwangerschap het verteld door een boekje van Nijntje te geven over opa en oma. Ze hadden het gelijk door en waren heel blij! Als alles woensdag goed is gaan we het nu vertellen door hem een shirtje aan te doen met ik word grote broer! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Strawberry
    Bijdrager
    #10344908 Quote

Loesjee wat grappig we gaan redelijk gelijk op! Heb ook een kleine van ong zelfde leeftijd rondkruipen en a.s. donderdag eerste echo van hopelijk ons nieuwe wonder! Hier nog weinig symptomen.. beetje kortademigheid, opgeblazen buik/gevoel, steekjes onderin buik en trek/hongergevoek maar dan houdt het wel op.. gelukkig. Kan niet wachten tot donderdag!

mama van lot
    Bijdrager
    #10344917 Quote

Wij hebben het gister verteld. Merk wel dat er wisselend gereageerd Word. Geeft me Opzich niet. Als wij er maar blij mee zijn. 

Kinderen waren heel blij en reageren dan zo leuk! Blijft een wonder. Fijn dat bij jullie allemaal de echo s goef waren.! Ik heb 12 augustus de termijnen. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct