Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Maart 2023 - pagina 3

• Auteur
  • Bme
    Bijdrager
    #10567419 Quote

Hoi allemaal,

Ik ben er vanochtend achtergekomen dat wij ons 3e kindje verwachten. Had het nog niet verwacht maar de test knalde eruit. Zelf is mijn berekening rond 7 maart. Ik moet nog de verloskundige bellen maar dat doe ik volgende week wel een keer. Ik weet toch al dat ik niet voor mijn vakantie kan komen. Het lijkt mij leuk om hier (of op een facebookgroep) mee te kletsen. Groetjes!

Chelsss
    Bijdrager
    #10568488 Quote

Chelsss
    Bijdrager
    #10568491 Quote

> Wat leuk! Dan zitten wij gelijk ik zit rond 6-03 heb mijn eerste echo de 27e juli. Wat naar om te horen van je miskraam😔 Ik heb ook hoofdpijn, misselijk gisteren, erg moe en mijn darmen zijn enorm van slag pff😅 Ik kan tevens niet meer zonder BH lopen zulke pijnlijke borsten.. 

Hey Daniele,
    Ja miskraam was inderdaad verschieten. Ik heb ook PCOS, hierdoor echt verschoten dat ik meteen na miskraam terug zwanger ben🥰 Tof dat we zo dicht bij mekaar zijn uitgerekend! Is dit ook jullie 1ste kindje?

Chelsss
    Bijdrager
    #10568492 Quote

Hoi allemaal,

Ik ben er vanochtend achtergekomen dat wij ons 3e kindje verwachten. Had het nog niet verwacht maar de test knalde eruit. Zelf is mijn berekening rond 7 maart. Ik moet nog de verloskundige bellen maar dat doe ik volgende week wel een keer. Ik weet toch al dat ik niet voor mijn vakantie kan komen. Het lijkt mij leuk om hier (of op een facebookgroep) mee te kletsen. Groetjes!

Hey,

Proficiat! Wij zijn ook uitgerekend op 7 Maart volgens mijn berekening 😉 Zou inderdaad tof zijn op een Facebook groepje aan te maken om met elkaar te praten.
    Groetjes !

Bme
    Bijdrager
    #10568730 Quote

Hey,

Proficiat! Wij zijn ook uitgerekend op 7 Maart volgens mijn berekening 😉 Zou inderdaad tof zijn op een Facebook groepje aan te maken om met elkaar te praten.
    Groetjes !

Leuk dat jij ook de 7e bent uitgerekend! Ik stel wel zo mooi een facebookgroep voor, maar ik heb geen idee hoe ik dat aanmaak😅 is 1 van jullie zo handig?

Chelsss
    Bijdrager
    #10568760 Quote

Leuk dat jij ook de 7e bent uitgerekend! Ik stel wel zo mooi een facebookgroep voor, maar ik heb geen idee hoe ik dat aanmaak😅 is 1 van jullie zo handig?

Ik wil deze gerust aanmaken, maar zal dan juist namen nodig hebben😅

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Bme
    Bijdrager
    #10568859 Quote

Ik wil deze gerust aanmaken, maar zal dan juist namen nodig hebben😅

En als je nou een groep maakt en dan de link deelt?

Dxxxxx
    Bijdrager
    #10569149 Quote

Hey Daniele,Ja miskraam was inderdaad verschieten. Ik heb ook PCOS, hierdoor echt verschoten dat ik meteen na miskraam terug zwanger ben🥰 Tof dat we zo dicht bij mekaar zijn uitgerekend! Is dit ook jullie 1ste kindje?

@Chelss

ja is ons eerste kindje die van jullie ook?

Hoe voel jij je? 
    Ik mij niet zo heel geweldig, ben echt extreem moe mijn HB gehalte is ietsje verlaagd maar daar doen ze niks aan. Dus ga proberen met voeding het meer op te pakken. Maar die moeheid is echt zo vreselijk, vandaag ben ik vrij maar ik ben echt helemaal niks waard zit mezelf in de weg. Ga vandaag ook helemaal niks doen en probeer echt m’n rust te pakken. 

Herkend iemand dit? Hoe gaan jullie hiermee om? Ook gezien je werk etc? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct