Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

• Auteur
  • NiRoFlo
    Bijdrager
    #10054622 Quote

@Beautygirl wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden! Wat zouden die steken dan geweest kunnen zijn? Hopelijk is het snel voorbij en kan je weer met frisse moed naar de volgende ronde!

@Felicia2014 een voorzichtige proficiat! Ik ga duimen voor je dat de testjes donkerder worden!

@Klojo hoelang ben je al overtijd? Inmiddels al een keer getest?

@Nonomns ik heb hier geen ervaring mee, maar ik heb even voor je gegoogled en zoals altijd kom je veel verschillende verhalen tegen… Het zou kunnen, maar als het niet heftig is zou het misschien ook een innestelingsbloeding kunnen zijn of misschien is je lichaam wel gewoon een beetje van slag door de terugplaatsing???

#10056127 Quote

Heyy kan iemand me helpen? Ik ben een paar maand geleden gestopt met de pil en ik heb tot nu toe nog nooit een eisprong gevoeld of ook niet van dat doorzichtig rekbaar slijm gehad .. weet iemand hier iets over want ik maak me er echt zorgen over🙁 ik kan me zelf niet eens herinneren dat ik dat ooit heb gehad 

Beautygirl
    Bijdrager
    #10057013 Quote

@niroflo misschien waren de steken mijn eisprong? Dan heb ik hem wel echt duidelijk gevoeld! Maar mijn menstruatie was 15 dagen later. 

Tot nu toe nog niks gevoeld in mijn nieuwe cyclus. Misschien komt die nog? 

Hoe gaat het met jullie dames?

NiRoFlo
    Bijdrager
    #10057104 Quote

@Beautygirl dat zou inderdaad ook kunnen. Ik duim weer voor je deze ronde!

Christaaa
    Bijdrager
    #10057120 Quote

Hi ik sluit me ook maar aan..

Ik ben 8 ffebruari bevallen van Jenayah met 23 weken. Ze heeft een ernstige afwijking.. ook met de geboorte bleek dat er meer aan de hand was, dat niet op de echo te zien was. We moesten haar laten gaan.. Ik hoop dat de volgende zwangerschap goed verloopt en dat het kindje gezond is.

X

Beautygirl
    Bijdrager
    #10057132 Quote

@christaaa wat heftig! Hopelijk kan je het een goed plekje geven en mag je snel een kleintje in de armen hebben 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

DruifjeB
    Bijdrager
    #10065008 Quote

Hallo allemaal!

Na een aantal weken “offline” te hebben meegelezen, nu toch maar een account aangemaakt. 

Ik ben sinds 19 februari gestopt met de pil. Ik had toen net weer 3 pillen gehad van een nieuwe strip.

Mijn vriend(32) en ik(26) willen heel graag een kindje.

Afgelopen maandag zou ik ongi moeten worden als ik nog aan de pil zou zijn. Afgelopen woensdag ongi geworden.

Maar nu vraag ik mij af…. Was dit nog een ontrekkingsbloeding van de pil of was dit een natuurlijke menstruatie en krijg ik volgende week een eisprong? Want ik had nu onwijs veel bloedverlies vergeleken met anders….

Groetjes van mij.

SuusjeHappy
    Bijdrager
    #10074893 Quote

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Susanne en 28 jaar oud. Wij zitten inmiddels in ronde 9. Op 9 mei is mijn NOD,  dus nog even met spanning afwachten. 

Lastig hoe je lichaam je voor de gek kan houden.. geurtjes zijn sterker, warm hoofd en toch volledig, misselijk bij vlagen.. maar ja.. nog veel te vroeg om iets te voelen/merken.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct