Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuwe wachten op NOD okt 2018

• Auteur
  • Mama Dtje
    Bijdrager

Hoi dames, steeds problemen gehad om het oude forum te openen. Via een omweg gelukt maar kon geen reactie meer plaatsen.. 

Zullen we hier verder gaan? 

Ik heb de laatste berichten gekopieerd nadat we Dit ben ik hadden gefeliciteerd met haar zwangerschap 😘

boerinnetje en kershje eerst op mijn NOD een Etos test gedaan. Deze was negatief maar misschien ook nog iets te vroeg. Daarna 2 dagen spotting gehad maar geen menstruatie en vanmorgen met CB getest en die gaf 1-2 weken aan. Wat ook wel redelijk klopt met mijn eisprong. Ik ben benieuwd hoe ze straks bij mij gaan tellen omdat mijn cyclus zo lang is

REACTIE | REPORT | QUOTE

@pieny Huh zei je huisarts dat? Hoeveel dagen is je cyclus normaal? Ik heb al mijn cyclussen laten zien, en hij gaf me meteen een verwijzing. Ik ben dan wel al 1 jaar en 1 maand bezig. 

Mijn cyclus verschilt heel erg tussen de 30 en 46 dagen

REACTIE | REPORT | QUOTE

@ Beautygirl Het varieert zo erg dat ik niet over een normaal durf te spreken. Maar toen ik mijn eisprong kon vinden was beide keren mijn cyclus 40 dagen. Wij zijn vanaf februari bezig dus nog niet heel lang. 

Hij gaf aan dat ik vanwege mijn leeftijd (27) mij geen zorgen hoefde te maken en geduld moest hebben.. 

REACTIE | REPORT | QUOTE

@pieny ok! Dan maar even rustig afwachten en ben je ondanks de onregelmatige cyclus snel zwanger. 

Als je een doorverwijzing wilt dan gewoon teruggaan naar je huisarts. 

MammavanB
    Bijdrager
    #10110045 Quote

Ik doe ook weer mee.. verwachte nod rond 20 oktober..

Molliee
    Bijdrager
    #10110047 Quote

Ik verwacht ook weer aan te sluiten, volgende week donderdag NOD, maar weinig tijd gehad om het gezellig te maken de afgelopen maand. 

Hopelijk wordt oktober een goede maand voor vele van ons 🙂

Molliee
    Bijdrager
    #10110048 Quote

Overigens wordt dat dan ronde 7 voor ons na MK van 8 weken in juli.

#10110052 Quote

16 september mijn nod. Helaas weer verder. Op naar ronde 11.

Ol
    Bijdrager
    #10110055 Quote

Mijn NOD is 3-10. Deze week erg gezellig met hubby 😉

Vandaag een Ovu test van de kruitvat en die was heel positief. Weet niet of het op de foto goed te zien is, maar duidelijk een donkerder streepje dan in het controlevenster.

Vanavond mijn man nog maar eens het bed in trekken denk ik, haha!

Lees ook: NOD: de Niet Ongesteldheids Dag

Ol
    Bijdrager
    #10110056 Quote

Hmm.. zie geen foto; dan maar zo 😉

https://www.mupload.nl/img/o53d25k.jpg

Pieny
    Bijdrager
    #10110057 Quote

Ik rond 1 okt mijn NOD. Gisteren erg gezwollen/pijnlijke borsten dus hopen op een goede eisprong deze keer! 

DebbiieK
    Bijdrager
    #10110060 Quote

@diving woman..

Duidelijker kan niet.. 😉

Gaan met die handel!😂😋

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct