Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuwe wachten op NOD okt 2018

• Auteur
  • Mttm
    Bijdrager
    #10128346 Quote

Balen zeg, misschien is er toch iets geweest en duurt het nu langer voordat het doorzet en doet het ook meer pijn. Ik hoop voor je dat het snel over is.

Ik ga proberen het los te laten. Op deze manier maak ik mezelf helemaal gek. Ik heb net nog een ovulatietest gedaan en een zwangerschapstest. De ovulatie test was wel van een ander merk en veel later op de dag, maar het streepje was veel minder duidelijk. De zwangerschapstest was negatief. Ik zou dus uit moeten gaan van een ovulatie.

Alleen het gevoel in mijn buik past daar niet pijn. Ik heb echt het gevoel in mijn buik dat ik wel eens van mijn periode voor de pil ken als ik ongesteld moest worden. Het zou me dus niet verbazen als de menstruatie toch nog doorbreekt. Ik ben in ieder geval niet zwanger. Ik heb nu vooral een baalmoment omdat ik gewoon een goede cyclus wil.

Jullie
    Bijdrager
    #10128722 Quote

Ja ik snap dat wel. Een goede cyclus geeft veel meer duidelijkheid en zekerheid. Hoe is het nu?

Bij mij zette de menstruatie pas gisterenavond echt helemaal goed door. En toen werd de buikkramp en pijnen ook snel veel minder. Mijn lichaam heeft er dit keer dus kennelijk echt veel moeite mee gehad om het baarmoederslijmvlies afgestoten te krijgen ofzo.

En nu ben ik vandaag ook nog ziek geworden 🙁

Mttm
    Bijdrager
    #10128727 Quote

Wat vervelend zeg, misschien heeft het allemaal toch wel een beetje met elkaar te maken. Beterschap! 

Ik probeer het los te laten. Ik heb een behoorlijk drukke dag op mijn werk, dus tot nu toe gaat het goed. Voel soms wel dingen in mijn buik en af en toe heb ik nog maagzuur, maar ik probeer er niet op te letten. Ik ben wel snel geïrriteerd merk ik. We gaan het zien hoe het de komende weken gaat. Hopelijk over twee weken wel gewoon ongesteld. 

Jullie
    Bijdrager
    #10130284 Quote

Hai mttm, Heb je al met duidelijkheid over wat er allemaal aan de hand is met je cyclus?

Ik ben inmiddels weer beter en wacht weer NIET geduldig af hoe de komende cyclus gaat verlopen, haha.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct