Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD April 2019

• Auteur
  • Ramboo
    Bijdrager
    #10189494 Quote

Gefeliciteerd VeerVeer en Vlinderrr!

Veerveer
    Bijdrager
    #10189388 Quote

Ik kan het bijna niet geloven……. 

Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en hij is positief! 

Totaal overdonderd en geloof het bijna niet, maar het streepje staat er toch echt! Nog niet zo duidelijk als controle streep, maar duidelijk zichtbaar!

ik had vandaag mijn NOD, dus ik ben nog helemaal niet zo ver, maar stap 1 is gezet; ZWANGER!!

MimaM
    Bijdrager
    #10189144 Quote

Allereerst gefeliciteerd de zwangere dames! Een hele voorspoedige en fijne zwangerschap gewenst.

Ik heb even een vraag. Zondagochtend heb ik een smiley gehad op mijn ovulatietest. Zondag en gister het gedaan maar nu had ik net onder de douche vruchtbaar slijm. Zouden we genoeg gedaan hebben of voor de zekerheid vanavond ook nog doen?

Heb sinds gister weer gevoelige tepels trouwens.. vorige maand had ik dat ook net voor of na mijn ovulatie dat weet ik dus niet.

Deeehv
    Bijdrager
    #10189135 Quote

Gefeliciteerd Vlinderrrrr!

Duim voor je dat nu alles goed gaat!!!

Oudersvannugebruiker: lastig in te schatten omdat je zo’n lange menstruatie gehad hebt. Heb je ovulatie testen gebruikt??

Ik heb vandaag contact opgenomen met verloskundige omdat mijn menstruatie zondag ook weer na 1 dag stopte. Vandaag weer test gedaan en 2 duidelijke streepjes te zien. Terwijl het zondag minder leek dan de zaterdag. Snap er echt de ballen van.

Verloskundige wil met 7 weken een echo doen om zekerheid te geven. Dus nog 3 weken in spanning..

#10189127 Quote

@veerveer ik testen omdat ik zondag 1 april en maandag 2 april een enorme felle steek voelde aan de rechterkant. Daarna veel last van kruimpjes daarbij zei mijn vriend je borsten zijn veranderd. Toen een test gedaan maar een heel vaag streepje. Dacht ik beeld het mij in. Maar nu is het toch aan het oplopen en gaf clearblue aan zwanger 1-2weken. 

Ergens ben ik ook bang dat het weer mis gaat aangezien ik de vorige keer ook voor mijn nod heb getest en toen uiteindelijk een miskraam kreeg. Alleen had ik toen geen oplopende testen maar de streepjes bleven 2 dagen hetzelfde daarna verdwenen ze. 

#10189033 Quote

Ik heb jullie advies nodig!

ik heb mijn NOD in april.

maar als jullie naar mijn lijstje kijken ben ik dan nu overtijd ? Of moet mijn menstruatie nog komen ivm de lange menstruatie in maart.

momenteel heb ik namelijk wel al een week last van de menstruatie krampen onder in mijn buik en gevoelige borsten

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Veerveer
    Bijdrager
    #10189009 Quote

Wat fijn vlinderrrrrr, en zo lang voor je NOD al! Heb je getest vanwege symptomen of toevallig/nieuwschierig?

Ik heb soms de neiging om al te testen, morgen NOD, maar verder alleen buikkrampen en geen andere symptomen. Als ik morgen niet ongesteld ben ga ik dan toch maar testen

#10189006 Quote

Ik reageer ook even, 

Allereerst gefeliciteerd voor de mensen die een positieve test hebben gehad. 

Mijn nod is 12 april maar heb al vanaf vrijdag een oplopende zwangerschapstest. Vanavond was die weer meer als gisteren. 

Ik hoop dat deze blijft plakken na een miskraam in januari. 

Wij gaan voor ons eerste kindje.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct