Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD April 2019

• Auteur
  • Sunkissed
    Bijdrager
    #10188495 Quote

Gefeliciteerd Linnepinn!

Ik ben nu 4 weken en vorige keer met 5 weken ook een mk dus erg spannend..

Linnepinn
    Bijdrager
    #10188471 Quote

Hoi dames,

ik heb zojuist echt een knaller van een positieve test in m’n handen! M’n NOD is dinsdag 9 april. 

Het is weer de eerste keer na m’n miskraam.. Dat maakt me nu ook onzeker want die kreeg ik met 4,5 week.

@maantje, heel jammer maar probeer het idd los te laten. Ik gebruikte een ovulatietest, dat gaf mij meer rust. Het is even rond je vruchtbare dagen dat je er een feestje van moet maken maar daarna kan je niks anders doen dan afwachten maar dan heb je wel gedaan wat je kon. Volgende keer beter.

Maantje
    Bijdrager
    #10188467 Quote

Helaas .. zoals verwacht vanochtend weer ongesteld geworden.

Doordat ik in oktober meteen in de 1e ronde zwanger ben geraakt, wat helaas een miskraam werd, had ik zo in mijn hoofd zitten dat ik weer heel snel zwanger zou raken. Helaas nog niet gelukt waardoor ik er heel erg mee bezig ben en iedere keer als ik ongesteld wordt heel erg verdrietig ben. Ik hoop dag ik het vanaf nu een beetje los kan laten.

Voor alle dames die zwanger zijn, gefeliciteerd en geniet erg van!

Veerveer
    Bijdrager
    #10188336 Quote

Mij mijn NOD is dinsdag pas, maar werd vannacht wakker met mega krampen en vandaag overdag ook nog licht. Nog geen bloed te bekennen maar ik denk dat ik ongesteld ga worden, helaas. Heb verder ook geen symptomen dus ik denk volgende ronde

#10188309 Quote

Helaas.. afgelopen zondag ongesteld geworden! Ik moest woensdag ongesteld worden maar nu dus 4 dagen eerder ongesteld worden.. 

hebben jullie dit ook vaker gehad?? Moet ik nu mijn cyclus aanpassen? Stel dat ik dus eerder mijn ovulatie heb?

gefeliciteerd voor iedereen die wel zwanger is! Super leuk!

Deeehv
    Bijdrager
    #10188306 Quote

@linnepin, ik had van de week hele erge steken in mn vagina en lies, dit heb ik nooit eerder gehad, geen idee of het er iets mee te maken heeft. En verder inderdaad heel moe, maar heb ook drukke tijden gehad dus weet niet zeker van welke vd twee het komt. En verder steken in de onderkant van mn buik, maar dat heb ik ook vaker. Maar durf nu nog niet te hard te juichen, maandag nog maar even een testje.

@Sunkissed: voor mij ook de eerste keer ja! Spannend ook zeker vooral na je mk. Maar wel fijn dat je nu de eerste maand dat het weer mag je meteen aantelt. We houden elkaar wel even op de hoogte over de vorderingen 😉

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Sunkissed
    Bijdrager
    #10188304 Quote

Nee ik voel niks, behalve gisteren heel erg moe ineens, maar dat kan ook gewoon komen omdat het het einde van de week was en ik een hele drukke week heb gehad.

Ik was er daardoor vanuit gegaan dat het deze maand niet gelukt was. 

Linnepinn
    Bijdrager
    #10188302 Quote

Gefeliciteerd voor de mensen die zojuist een positieve test in handen hebben😁

Vraagje, hebben jullie nu ook al echt symptomen of nog niet echt?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct