Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD April 2019

• Auteur
  • Sunkissed
    Bijdrager
    #10188118 Quote

Mijn NOD is zaterdag 6 of zondag 7 april.

Kan ik morgenochtend (zaterdag 6) al testen? Stel dat het morgen negatief is kan hij dan later alsnog positief worden of kan ik er dan bijna zeker van zijn dat het deze maand niet gelukt is?

Veerveer
    Bijdrager
    #10188109 Quote

Ik zie ook een streepje maar de resolutie van de foto is inderdaad erg wazig en lijkt heel erg overbelicht… niet duidelijk te zeggen of het nou een streepje is of door de rare resolutie een streepje te zien… misschien op een vaste plek leggen en dan bij daglicht de foto maken?

Ninel
    Bijdrager
    #10188076 Quote

CNKC, ik zie een heel erg ingezoomde en daardoor wazige foto. Ik denk een streepje te zien maar twijfel omdat ie bij mij dus erg wazig is

CNKC
    Bijdrager
    #10188053 Quote

CNKC
    Bijdrager
    #10188052 Quote

[IMG]https://www.mupload.nl/img/kr4bdwxmvnx.jpeg[/IMG]

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

MBVO
    Bijdrager
    #10187963 Quote

Hier helaas ongesteld geworden.. in januari eigenlijk in de eerste ronde meteen zwanger.. helaas uitgelopen op een miskraam. Toch heb je dan een beetje hoop dat het vervolgens weer meteen lukt. Al weet je dat het natuurlijk niks hoeft te zeggen hoop je er toch een beetje op.. 

wel blij dat mn cyclus nu gewoon weer goed lijkt te zijn.. 

gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn!

Niet veel soeps
    Bijdrager
    #10187906 Quote

CNKC, via mupload kun je een foto uploaden.

De link kopieren en hier plakken en dan kunnen we het zien.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct