Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD April 2019

• Auteur

Ik had Mn nod op 7 april staan.

maar denk dat ik deze een week moet verschuiven. Vorig weekend wellicht Mn eisprong gevoeld..

nadeel nu; kots misselijk, maagzuur tot de max. Houdt al 5 dagen aan nu, maar 4 dagen geleden was de test nog wit….

Now
    Bijdrager
    #10188848 Quote

Hier ook ongesteld geworden. Een aantal dagen eerder dan verwacht, maar des te eerder komt m’n nieuwe eitje eraan 😉

Veerveer
    Bijdrager
    #10188900 Quote

Morgen mijn NOD. Ik had de afgelopen dagen dus ontzettend buikkramp, alsof ik ongesteld ging worden. Verbaas me eerlijk gezegd nu dus enigszins dat ik het nog niet ben, 3 dagen voor NOD begon de kramp en nu 1 dag voor NOD is alle kramp weg en nog geen druppel bloed te zien… ben toch benieuwd wanneer het komt. Heb buiten de buikpijn om ook geen klachten..

Muts
    Bijdrager
    #10188953 Quote

*klaag*

#&%¿^! 😑

cd 34 in ronde 4 en geen idee waar ik aan toe ben… Als dit niks wordt misschien toch maar ovu testen proberen… Deze onwetendheid is ook niks. 

*einde klaag*

#10189006 Quote

Ik reageer ook even, 

Allereerst gefeliciteerd voor de mensen die een positieve test hebben gehad. 

Mijn nod is 12 april maar heb al vanaf vrijdag een oplopende zwangerschapstest. Vanavond was die weer meer als gisteren. 

Ik hoop dat deze blijft plakken na een miskraam in januari. 

Wij gaan voor ons eerste kindje.

Veerveer
    Bijdrager
    #10189009 Quote

Wat fijn vlinderrrrrr, en zo lang voor je NOD al! Heb je getest vanwege symptomen of toevallig/nieuwschierig?

Ik heb soms de neiging om al te testen, morgen NOD, maar verder alleen buikkrampen en geen andere symptomen. Als ik morgen niet ongesteld ben ga ik dan toch maar testen

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #10189033 Quote

Ik heb jullie advies nodig!

ik heb mijn NOD in april.

maar als jullie naar mijn lijstje kijken ben ik dan nu overtijd ? Of moet mijn menstruatie nog komen ivm de lange menstruatie in maart.

momenteel heb ik namelijk wel al een week last van de menstruatie krampen onder in mijn buik en gevoelige borsten

#10189127 Quote

@veerveer ik testen omdat ik zondag 1 april en maandag 2 april een enorme felle steek voelde aan de rechterkant. Daarna veel last van kruimpjes daarbij zei mijn vriend je borsten zijn veranderd. Toen een test gedaan maar een heel vaag streepje. Dacht ik beeld het mij in. Maar nu is het toch aan het oplopen en gaf clearblue aan zwanger 1-2weken. 

Ergens ben ik ook bang dat het weer mis gaat aangezien ik de vorige keer ook voor mijn nod heb getest en toen uiteindelijk een miskraam kreeg. Alleen had ik toen geen oplopende testen maar de streepjes bleven 2 dagen hetzelfde daarna verdwenen ze. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct