Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD April 2019

• Auteur

Net een test gedaan nog meer dan een week voor mijn Nod hoor. Volgens mij ook nog Omo wit. Toch nog even wachten !

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10190510 Quote

Balen BenB !!

Kellove
    Bijdrager
    #10190596 Quote

Owww balen BenB 😩

PatriesN
    Bijdrager
    #10190674 Quote

Helaas vanochtend een negatieve test. Denk morgen of maandag m’n NOD. Voel verder ook geen symptomen wat op een zwangerschap kan lijken😕😕😕

Kellove
    Bijdrager
    #10190675 Quote

Ahhh wat balen PatriesN wellicht is er nog kans op een wonder😉 

Sjem
    Bijdrager
    #10190687 Quote

Gister NOD: vanmorgen een negatieve test maar nog geen menstruatie.

Ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben. Voel me al bijna een week niet mezelf & constant een weeïg gevoel in mn buik. 

We zijn niet bewust bezig voor een 2e kindje, zouden rond juli weer actief starten maar als het zo is dan is hij/zij zeer welkom. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Kellove
    Bijdrager
    #10190694 Quote

Sjem hoop snel meer duidelijkheid voor jullie. 

Hier wat buikkrampen, misselijk. Brandend maagzuur & last van mn borsten. Maaaaarrrr wat dit is geen idee qua tijd zou het nog niet eens ingenesteld zijn dus hoezo dit nu al? Denk dat over paar dagen de rode duivels zich al aanwezig tonen. 

#10190829 Quote

Nu snap ik er helemaal niets meer van😕!

op 10-04 zag mijn gynocoloog bij de echo dat ik net een eisprong had gehad ze had het over ongeveer een week daarvoor. 

Nu heb ik vandaag opeens heel licht bloed met afvegen 😓😓😓 ben ik nu ongesteld en kan ik doorschuiven naar de volgende maand. Of eventueel een innestelingbloeding?

ik wordt een klein beetje gek. Ik ging naar de gync om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus , eisprong etc. Maar ik begrijp een nog niets van. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct