Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD April 2019

• Auteur
  • oykukok
    Bijdrager
    #10190948 Quote

Hallo dames,

woensdag is mijn verwachte menstruatie. Zojuist 2 action early tests gedaan en 2 lichte strepen.. 

zou het echt? Kan het nog niet geloven. 

Wanneer moet ik de huisarts bellen?

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10190962 Quote

Ik ben door naar de volgende ronde, helaas…dames die nog op het wachtbankje zitten: succes!!

Ninel
    Bijdrager
    #10191000 Quote

Het is nog 1,5 week tot mijn NOD, maar ik heb weer eens een koortslip die ik vaak 1 – 1,5 week voor menstruatie krijg dus ik ben bang dat ik een maand ga opschuiven. Tot het zeker is hou ik wat lichte hoop, maar ga er niet vanuit 

Kellove
    Bijdrager
    #10191001 Quote

Hallo dames, woensdag is mijn verwachte menstruatie. Zojuist 2 action early tests gedaan en 2 lichte strepen.. zou het echt? Kan het nog niet geloven. Wanneer moet ik de huisarts bellen?

ik duim voor je zou echt super zijn.

Ninel ook voor jou duim ik! 

lapjesendraadjes balen sterkte. Hoop dat het de laatste keer is. 

Ik zit nog in de wachtstand….. Nod verwacht ik volgende week dinsdag… 

#10191105 Quote

Beste dames . Ook ik ga door naar de maand mei😢

erg teleurgesteld want dat me echt anders te voelen dan andere maanden. Wat kan je lichaam je toch vreselijk in de zeik nemen.. Gefelicteerd voor de meiden die het deze maand wel gegunt is!

#10191207 Quote

Beste dames, 

Mijn NOD is aankomende vrijdag. Nu heb ik sinds afgelopen donderdag heel licht bruin verlies echt minimaal en alleen met afvegen. Weet iemand wat dit kan zijn? Innesteling of toch menstruatie? Maar dat lijkt me wel heel vroeg een week voor menstruatie al lichtbruin… 

Afwachten is zo moeilijk! 😱

Groetjes…

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

oykukok
    Bijdrager
    #10191373 Quote

Goedemiddag allemaal,

vanmiddag een clearblue test gedaan en er stond toch echt zwanger op 😀

super blij!!

ik hoop voor de andere dames op hetzelfde resultaat 😘

MomL
    Bijdrager
    #10191398 Quote

Hoi allemaal,

Ik had een positieve test in mijn handen met: zwanger 2-3 weken! 🙂 

Helemaal happy, maar tegelijkertijd bang om nog een miskraam te krijgen. Probeer positief te denken.

Hoop voor nog meer dames met een positieve test! XXXXX

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct