Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD April 2019

• Auteur
  • Facha
    Bijdrager
    #10178577 Quote

Dankje voor je antwoord mandareintje.

ja de streepjes moeten even donker zijn of de ene donkerder dan de ander had ik gelezen. Ik had deze om +- 13.00 uur gedaan. 

Mandareintje
    Bijdrager
    #10178571 Quote

Facha: Deze test is nog niet positief, inderdaad elke dag even testen. Zorg dat je 2-3 uur niet gedronken en geplast hebt, en dat je ergens in de middag test, dat zou het beste zijn (rond 14-15u heb ik gelezen, en doe ik altijd en ik vind mn piek ook altijd). Spannend! En vergeet niet alvast te klussen, je bent vruchtbaarder voor je eisprond dan er na ;-).

Facha
    Bijdrager
    #10178568 Quote

[IMG]https://www.mupload.nl/img/o0lw1xijbvc2.jpeg[/IMG]m

Facha
    Bijdrager
    #10178567 Quote

Hoi allemaal,

ik heb net me eerste ovulatietest gedaan. En ik zie al wel 2 streepjes, dus nu moet ik het dagelijks doen als het goed is? Haha Mijn eisprong is eigelijk pas volgende week maandag. Heb zo’n gevoel dat die nog eerder is als normaal. Dat was ook zo bij mijn eerste zwangerschap.

Mandareintje
    Bijdrager
    #10178562 Quote

Oh zo herkenbaar, mijn vriend is verkouden en ik ben ook meteen bang dat zijn zaad daardoor minder is. De wens is zo groot, en bestaat al zoooo lang. Echt al van jong af aan fantaseer ik over zwanger zijn en mama worden. Droom er vaak over. Pas sinds de zomer is vriendlief er ook aan toe, heb een tijdje op hem moeten wachten. En nu lukt het dus (nog) niet, ronde 9 nu, ik verwijt hem niks, maar ik baal wel heel erg. Wordt bijna 31 en ik wilde altijd een jonge moeder zijn, dat gaat dus niet meer lukken :-(. En ondertussen raakt iedereen maar in 1x zwanger hier om mij heen, ik kan echt wel janken. Sterker nog, zit al de halve dag te janken. Naja ben ongesteld, dan mag dat. Wisten we idd maar waar het aan lag, kon je je lichaam maar uitlezen zoals ze dat met een auto konden. Dat je wist waar het mis ging, dan kon je daar aan werken. Ik ben maar in het wilde weg allerlei dingen aan het doen die ik denk dat goed zijn, acupunctuur, tarwekiemolie en kruiden van acupuncturiste innemen, ondertussen temperaturen en ovulatietesten gebruiken, bleh, ben er wel een beetje klaar mee. Sorry voor mn zeurverhaal trouwens.

Deeehv
    Bijdrager
    #10178309 Quote

@Juliaaaaaaadertig en @Ramboo

Herkenbaar! Wij zijn ook pas net begonnen maar toch brengt het een hoop emoties, stress met zich mee. Je lijf wat je voor de gek houdt, ‘iedereen’ om je heen zwanger of in de luiers. Heb het idee dat mijn leven onder een vergrootglas ligt bij anderen, nu grieperig maar iedereen meteen: ohh!! Ben je zwanger?! Nee mensen, ik ben gewoon ongesteld.. pff

En nu dus griep en meteen bang dat dat ook weer doordreunt in het zwanger worden, word ik zo onzeker van. 

Succces jullie weer deze ronde!!

@Ninel, leuk dat jullie nu voor de tweede gaan! Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus en is het binnenkort raak 😉 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Ramboo
    Bijdrager
    #10178300 Quote

@Juliaaaaaaadertig Same here. Ik weet ook niet wat er fout gaat en dat is het lastige. Ik heb me er deze maand overheen gezet en ben helemaal klaar met alles. Even niks meer deze maand, geen ovulatie testen, geen temperatuur.. maar dat is makkelijke zeggen.. want de kinderwens blijft natuurlijk wel. succes deze maand!

Ninel
    Bijdrager
    #10178283 Quote

Bij mij is het wat onduidelijk maar verwacht NOD ook in april. Ben pas gestopt met de pil omdat mijn menstruatie raar deed nadat ik van pil gewisseld was. Plotseling al week voor stopweek en dus bijna 14 dagen ongesteld, week niks en toen begon het weer. Ook soms dag wel, dag niet, 2 dagen wel, dag niet. Vandaar gestopt en wilde eigenlijk pas over een maand/paar maanden beginnen, maar omdat ik nu gestopt ben met pil dachten we dan kunnen we net zo goed meteen gaan proberen. 

Door rare menstruatie heb ik nu echter geen idee hoe mijn cyclus is maar reken gewoon een maand vanaf nu en dan zien we wel. Ga nu dus ook nog nergens vanuit, dan kan het alleen maar positief zijn. 

Voor ons dus eerste ronde en wordt ons tweede kindje. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct