Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD April 2019

• Auteur
  • Ninel
    Bijdrager
    #10194819 Quote

Jammer Liefdebenjij, op naar een goede volgende maand!

Gefeliciteerd LLL, geniet ervan! 

Sinneskyn
    Bijdrager
    #10195444 Quote

http://i65.tinypic.com/vcs8lu.jpg

Vorige maand toch wel teleurgesteld dat mijn week overtijd gewoon een lange cyclus was. Dus deze maand bij overtijd weer een negatieve test. Twee dagen terug nog steeds een negatieve test. En vanmorgen toch echt wel een overtuigende streep, die zag ik niet aankomen. 😁 Het besef is er nog niet echt, we zijn overrompeld en blij.

Om de teleurstelling te voorkomen het forum wat gemeden. Maar wilde het goede nieuws toch heel graag delen. 

Ninel
    Bijdrager
    #10195548 Quote

H

Ninel
    Bijdrager
    #10195550 Quote

Gefeliciteerd Sinneskyn, een mooie duidelijke streep! 

En ik snap je, ben nu zelf 4 dagen overtijd en zowel donderdag als gisteren een negatieve test. Mag nu van mezelf zaterdag pas weer testen als dan nog steeds niks is en ga forum ook ff mijden om er wat minder mee bezig te zijn.

Jullie geniet ervan samen! 

Sinneskyn
    Bijdrager
    #10195576 Quote

Gefeliciteerd Sinneskyn, een mooie duidelijke streep! En ik snap je, ben nu zelf 4 dagen overtijd en zowel donderdag als gisteren een negatieve test. Mag nu van mezelf zaterdag pas weer testen als dan nog steeds niks is en ga forum ook ff mijden om er wat minder mee bezig te zijn. Jullie geniet ervan samen!

Ik duim voor je, wie weet lees ik hier over een paar dagen goed nieuws. 👌

Ninel
    Bijdrager
    #10195607 Quote

Dankje Sinneskyn maar denk het niet, zojuist eerste veeg rood/bruin bij naar wc gaan dus zal vannacht/morgen wel doorzetten denk ik. Wordt dus op naar volgende maand

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Sinneskyn
    Bijdrager
    #10195614 Quote

Wat jammer en balen zeg voor je. Hopelijk de volgende ronde meer geluk. 

Zeeuws-meisje
    Bijdrager
    #10195625 Quote

Wat fijn Sinneskyn, gefeliciteerd!❤️💙

Ik zit inmiddels op dag 40 van mijn cyclus (laatste twee keer was mijn cyclus 36 dgn en dat is tevens ook de langste cyclus). Heb op dag 38 een test gedaan maar die was negatief. Dus maar weer afwachten… 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct