Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD April 2019

• Auteur
  • Facha
    Bijdrager
    #10178567 Quote

Hoi allemaal,

ik heb net me eerste ovulatietest gedaan. En ik zie al wel 2 streepjes, dus nu moet ik het dagelijks doen als het goed is? Haha Mijn eisprong is eigelijk pas volgende week maandag. Heb zo’n gevoel dat die nog eerder is als normaal. Dat was ook zo bij mijn eerste zwangerschap.

Facha
    Bijdrager
    #10178568 Quote

[IMG]https://www.mupload.nl/img/o0lw1xijbvc2.jpeg[/IMG]m

Mandareintje
    Bijdrager
    #10178571 Quote

Facha: Deze test is nog niet positief, inderdaad elke dag even testen. Zorg dat je 2-3 uur niet gedronken en geplast hebt, en dat je ergens in de middag test, dat zou het beste zijn (rond 14-15u heb ik gelezen, en doe ik altijd en ik vind mn piek ook altijd). Spannend! En vergeet niet alvast te klussen, je bent vruchtbaarder voor je eisprond dan er na ;-).

Facha
    Bijdrager
    #10178577 Quote

Dankje voor je antwoord mandareintje.

ja de streepjes moeten even donker zijn of de ene donkerder dan de ander had ik gelezen. Ik had deze om +- 13.00 uur gedaan. 

Niet veel soeps
    Bijdrager
    #10178637 Quote

Facha, ik kan de foto niet zien. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Niet veel soeps
    Bijdrager
    #10178685 Quote

facha. zie hem nu. Dat wordt inderdaad door testen . 

Facha
    Bijdrager
    #10178696 Quote

@Niet veel soeps, thanks ga ik zeker doen. Ben benieuwd of er altijd een 2de zichtbaar is? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct