Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD April 2019

• Auteur
  • McBunny
    Bijdrager
    #10191542 Quote

Ha allemaal, 

Ik kom ook even mee-kletsen… Gefeliciteerd voor wie een positieve test in handen had! En sterkte voor wie naar de volgende maand door moet. 

Mijn NOD is 18 april, over 2 dagen dus – maar ik slik Progesteron na IUI behandeling, dus als het goed is blijft de menstruatie sowieso uit. En vanmorgen toch echt een tweede streepje op de Sensitest… nog geen knaller, maar wel duidelijk te zien.

Het blijft ontzettend spannend, we hebben al drie miskramen meegemaakt (bij mijn partner). Rationeel weet ik wel dat mijn lichaam best anders kan werken dan haar lichaam en dat mijn kans op een miskraam niet groter is omdat zij al miskramen gehad heeft, maar we weten inmiddels maar al te goed dat een positieve test nog maar de eerste stap van een hele lange weg is. Dus nog even doorduimen… 

LiefLeven
    Bijdrager
    #10191457 Quote

Wat spannend allemaal zeg! Voor degene met een positieve test van harte gefeliciteerd! 😍 En voor degene die naar volgende maand moeten.. Sterkte weer! Blijft teleurstellend! 

Ik heb woensdag mijn NOD en we hebben flink geklust, onbewust eigenlijk, want ik ben er totaal niet mee bezig deze maand. Zag in de app dat we goed ons best hadden gedaan, haha! Ik kreeg nu een melding in de app en dacht ohja! Is even kijken. Enne.. Daar waar ik nogmaal 4 dagen voor m’n NOD kwaaltjes heb en al wat bloedverlies, heb ik dat nu totaal niet. Dat lees is vaak.. Ik moet nog 2 dagen wachten en hoop het zo ontzettend! Die is de 5e ronde dus het zou heeeeeeeel gaaf zijn, maar er zit niks anders op als wachten!

Succes en sterkte allemaal ♥ 🌼 

Ninel
    Bijdrager
    #10191442 Quote

Gefeliciteerd! 

Kellove
    Bijdrager
    #10191407 Quote

Gefeliciteerd🥳

MomL
    Bijdrager
    #10191398 Quote

Hoi allemaal,

Ik had een positieve test in mijn handen met: zwanger 2-3 weken! 🙂 

Helemaal happy, maar tegelijkertijd bang om nog een miskraam te krijgen. Probeer positief te denken.

Hoop voor nog meer dames met een positieve test! XXXXX

oykukok
    Bijdrager
    #10191373 Quote

Goedemiddag allemaal,

vanmiddag een clearblue test gedaan en er stond toch echt zwanger op 😀

super blij!!

ik hoop voor de andere dames op hetzelfde resultaat 😘

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #10191207 Quote

Beste dames, 

Mijn NOD is aankomende vrijdag. Nu heb ik sinds afgelopen donderdag heel licht bruin verlies echt minimaal en alleen met afvegen. Weet iemand wat dit kan zijn? Innesteling of toch menstruatie? Maar dat lijkt me wel heel vroeg een week voor menstruatie al lichtbruin… 

Afwachten is zo moeilijk! 😱

Groetjes…

#10191105 Quote

Beste dames . Ook ik ga door naar de maand mei😢

erg teleurgesteld want dat me echt anders te voelen dan andere maanden. Wat kan je lichaam je toch vreselijk in de zeik nemen.. Gefelicteerd voor de meiden die het deze maand wel gegunt is!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct