Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD april 2020

• Auteur
  • AnnK
    Bijdrager
    #10315054 Quote

Gefeliciteerd Novalee!!!!!

Noraaaa
    Bijdrager
    #10315027 Quote

Wat super @novalee !! Heel blij voor  je, geniet ervan en heel veel geluk gewenst!💖

Sylvestertje
    Bijdrager
    #10315012 Quote

Wat heerlijk Novalee! Wat fijn dat het je nu gegund is, geniet er van! 

VoH
    Bijdrager
    #10314994 Quote

Wat geweldig voor je Novalee!!

heel blij voor jou! Geniet van deze bijzondere periode in je leven 

Novalee
    Bijdrager
    #10314811 Quote

Lieve allemaal,

Daar ik deze week onverklaarbaar chaggie was. Ik dinsdag roze.afscheiding had werd ik maar niet echt ongesteld. Wat normaal gesproken dan altijd wel na 2 dagen gebeurde.

Heb ik vanochtend een test gedaan van cb met wekenindicator.

En jahoor na 24 rondes dan eindelijk zwanger!!!!!

Ik kan het niet geloven!!!

Liefs mij

EmmaXx
    Bijdrager
    #10314762 Quote

Goedenavond iedereen. Een hoop berichten alweer en hoop positief gefeliciteerd daarmee meiden ;). De rest succes in de volgende ronde.

@JessicaMason echt nog nooit propjes gevoeld in me onderbuik lijkt me een raar gevoel.

Ik deed begin van de maand mee. Ik had me nog niet aangemeld bij de volgende maand omdat ik deze maand nog op de 30e me NOD zou hebben. Ik moet zeggen dat ik me de afgelopen 3 maanden goed heb gehouden door niet voor me NOD te testen. Maar nu heb ik echt hele rare dromen van de week gehad 😅en zit me zelf gek te maken met kwaaltjes die ik mijzelf denk aanpraat. En als ik daar aan begin kan ik de knop maar moeilijk om krijgen. van me afschrijven helpt wellicht. Succes aan iedereen die ook nog moet !

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Little sunflower
    Bijdrager
    #10314538 Quote

Helaas vanmorgen ongesteld geworden. Door naar weer een nieuwe ronde.

Succes voor de dames die nog op het wachtbankje zitten!

JessicaMason
    Bijdrager
    #10314353 Quote

@klavervier had jij ook die migraine? Ik had het wel bij me vorige zwangerschap maar niet zo vroeg! 

Ik lag gisteravond in bed en voelde opeens 2 propjes in me onderbuik was echt een raar gevoel!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct