Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD april 2020

• Auteur
  • sillasv
    Bijdrager
    #10305242 Quote

goedemorgen wat is t opvallend stil hier 

ik meld me bij deze helaas af

mn vriend wil geen kind en met heel veel verdriet weet ik niet of we veder kunnen gaan met ze 2e 

aangezien mn partner al 2 kinderen heb uit zn vorige relatie en ik een grote kinderwens heb 

voor iedereen hoop ik natuurlijk dat dit een mooie maand is en lees afentoe natuurlijk mee maar voor mij is t nu even lastig 

Juliaa
    Bijdrager
    #10305249 Quote

Hoi Sillasv,

Veel sterkte gewenst! Lijkt mij een hele moeilijke beslissing, want een kinderwens stop je niet zomaar even weg. 

Heeft hij (voor hem) goede redenen om het niet meer te willen? Ik weet niet hoe vaak hij zijn 2 kinderen ziet enz.

sillasv
    Bijdrager
    #10305250 Quote

@julia

jaa t is heel moelijk 

de reden is dat die niet wil dat zn kinderen achterlaat / een rot gevoel geven 

momenteel wlk weekend ivb met t corona virus en anders 3 keer in de maand elk weekend 

ik weet niet zogoed wat ik moet doen want ik snap zn gedachten gang wel want hij wil niet dat die dan de kinderen weg moet brengen en een blijf dan bij ona natuurlijk , maar op dit moment is dat t zelfde geval bij hun moeder de moeder heeft ook al een dochter van 10 en zelf zijn ze 2 en 6 

ik weet niet of ik hem nog over kan halen wel dat ik momenteel zelf een vrak ben en er even door heen zit zeker omdat we eigelijk hadden besloten om voor een kind te gaan en al 13 maanden bezig zijn 

LDorien
    Bijdrager
    #10305252 Quote

@sillasv wat een naar nieuws.. in deze toch al lastige periode. Hopelijk komt er snel een lichtpuntje voorbij!

FleurtjeX
    Bijdrager
    #10305258 Quote

Oh echt niet fijn.. zo jammer dat hij bij zijn gedacht is gebleven 🙁 Hij heeft al kinderen van zichzelf en jij niet, wat een grote wens is voor jou.. hopelijk komen jullie er uit met zen tweeën.

sillasv
    Bijdrager
    #10305268 Quote

fleurtjex

dat is nu de grote vraag want dit is heel frustrerend ik wou dat die dit allemaal had gezecht voordat we samen waren en niet dat die nog een kind erbij zou willen toen des tijds 

en t wekt ook een beetje boosheid op ik heb gevraagt of die nog een keer wil na denken en hij heb zelf gevraagt om hem tot zondag de tijd te geven 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

NoorSW
    Bijdrager
    #10305347 Quote

Welkom @FleurtjeX! NOD komt al dichtbij :D! 

Wat een heftig nieuws @sillas. Heel veel sterkte. 

Hier vandaag voor het eerst een streepje te zien bij de ovulatietesten. Nog niet positief, maar denk wel één dezer dagen. Ben benieuwd! 

GebruikerJane
    Bijdrager
    #10305381 Quote

Ahh Sillasv.. wat ontzettend moeilijk. Die boosheid kan ik me voorstellen. Uiteindelijk moet je ook op elkaar kunnen vertrouwen en dus op de keuze er samen voor te gaan. Je zegt al dat je dan twijfelt of je er wel mee door moet gaan. Is jullie relatie verder wel gelukkig of steeds vol spanning? Of is dat echt alleen vanwege deze kinderwens? Hoef je niet op te reageren hoor, maar dat soort vragen komen bij me op. Heel veel sterkte. Een kinderwens is groot en niet makkelijk om aan de kant te zetten. Met iemand een kind krijgen die zulke twijfels heeft, misschien ook een lastige keuze… en uit elkaar gaan zo verdrietig. Nogmaals veel sterkte.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct