Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD april 2020

• Auteur

Hi Lott,
    Fijn om een reactie van je te krijgen, dat biedt toch een beetje steun! Het lijkt inderdaad of iedereen om je heen zwanger is en dat het bij anderen heel snel lukt. Ik weet tegelijkertijd dat er vast ook veel mensen in onze omgeving al maanden bezig zijn zonder dat je het weet. Het zou me al rust geven als ik zeker zou weten dat het uiteindelijk lukt, maar doordat ze die 20 eiblaasjes hebben gevonden ben ik bang dat er wat mis is. 

Ik hoop dat het dit keer raak is voor jullie. Fingers crossed!

XLiefs

Lott
    Bijdrager
    #10312615 Quote

Hoi Manon wat naar! Wij zitten nu in ronde 5,voir mijn gevoel is iedereen zwanger 😅 dat maakt me nog ongeduldiger dan ik al ben.

Ik heb helaas geen tips voor je, maar wacht in spanning met je mee af. Mijn NOD is 22/23 april.

Liefs

CFZ
    Bijdrager
    #10312567 Quote

Heeft er vandaag niemand getest? 🙂

CFZ
    Bijdrager
    #10312287 Quote

Gefeliciteerd aan alle die positief hebben getest. Gisteren NOD 10 getest met een 10 miu test, helaas negatief.Vandaag NOD 11 getest met Sensitest, helaas ook negatief. Ik ga nu maar gewoon wachten tot ik overtijd zou zijn en dan doe ik tegen die tijd nog eens een test, mocht het nodig zijn. Ik ben alleen zo slecht in wachten… 🙁 Mvg, Sanne

Oh ja het wachten is zo vreselijk moeilijk he.. maar probeer t vol te houden tot aan je NOD.

Bij mijn 2 kindjes testte ik zelfs op mijn NOD super licht. Terwijl ik wist wanneer eisprong e.d. was..

Sannelief
    Bijdrager
    #10312226 Quote

Gefeliciteerd aan alle die positief hebben getest.

Gisteren NOD 10 getest met een 10 miu test, helaas negatief.
    Vandaag NOD 11 getest met Sensitest, helaas ook negatief.

Ik ga nu maar gewoon wachten tot ik overtijd zou zijn en dan doe ik tegen die tijd nog eens een test, mocht het nodig zijn. Ik ben alleen zo slecht in wachten… 🙁

Mvg, Sanne

CFZ
    Bijdrager
    #10312139 Quote

@ Sylvestertje: Daar ga ik ook alvast mee lezen 🙂

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Sammys
    Bijdrager
    #10312129 Quote

Hallo allemaal! 

Voor  diegene di e al een positief hebben getest: gefeliciteerd!!

1/2e ronde – nod op 24 april – 1e kindje.

Van de week tante geworden:D

Carolinerkj
    Bijdrager
    #10312121 Quote

Gefeliciteerd Julia geniet van je zwangerschap 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct