Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod April 2021

• Auteur
  • AnneB
    Bijdrager
    #10427264 Quote

Ik doe ook weer mee.. ronde 4, 1e kindje 

nod zou ongeveer 9 april moeten zijn, al was m’n menstruatie afgelopen maand ineens later dus heel zeker is dat niet 

JLooJ
    Bijdrager
    #10427285 Quote

Hoi en ook nog getest? Hier nu wederom negatief en het gevoel dat het niet raak is 

JLooJ
    Bijdrager
    #10427287 Quote

Hier dik negatief. (Nod 1april) en daar?

JLooJ
    Bijdrager
    #10427288 Quote

O sorry. Ik dacht dat ik regeerde op Charlotte aar zo werkt dat niet.zo te zien? 😝

MarliesBB
    Bijdrager
    #10427317 Quote

@Charlotte: begrijp ik hoor, haha!

@MamavanElynn: ik gebruik de dipsticks van Sensitest. In mijn vruchtbare week doen we het om de dag ongeveer, en ik houd met testen bij wanneer ik mijn piek heb gehad!

CharlotteV-T
    Bijdrager
    #10427327 Quote

Hier weer heeuull negatief…😔

NOD 1 april maar kan ook eerder of later zijn. We wachten het maar weer af. 

Van de week was ik er echt van overtuigd dat het raak was. Ik had de hele dag en vooral in de avond en onwijs honger gevoel wat ik nog niet eerder gehad heb. 

Naja zeker is het nog niet totdat de rode duivels er zijn… maar ik gok op naar poging #4

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

KellyM
    Bijdrager
    #10427330 Quote

Balen dames maar jullie zitten nog voor jullie NOD dus hoeft nog niks te zeggen 😃

Ik wil deze ronde ook proberen om te wachten met testen tot NOD of ik het vol ga houden is een tweede haha.

Ik heb de lijst weer bij gewerkt 😃

MarliesBB
    Bijdrager
    #10427351 Quote

Haha ik heb het me ook voorgenomen, maar ben benieuwd of het gaat lukken…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct