Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod April 2021

• Auteur
  • Le-na
    Bijdrager
    #10431306 Quote

@Do’x: de moed nog niet opgeven voor deze ronde hoor, zolang je niet ongesteld bent 🙂
    Ik duim voor je!!

Le-na
    Bijdrager
    #10431309 Quote

@anne: hopelijk ben je te ongeduldig inderdaad, heel herkenbaar. Ik kan nu al bijna niet wachten om te testen, mijn nod is pas 14-4 🤭

@ts : gefeliciteerd!!

GebruikerMik
    Bijdrager
    #10431315 Quote

Heel herkenbaar Anne. Ik heb ook maandag en vandaag een early test gedaan van de action maar helaas ook helemaal wit. Heb verder nog geen klachten of het idee dat de ongesteldheid eraan komt dus ik heb nog hoop 🙈

KellyM
    Bijdrager
    #10431323 Quote

Dames is er iemand bekend met een innestelingsbloeding had gisteren ineens een klein beetje bruin slijm leek niet op menstruatie bloed en heb net weer getest maar de test was wel weer opgelopen. Ben zo geschrokken dus amper kunnen slapen 🙁 het was ook 1 keer bij afvegen en nu is het weer weg 

AnneB
    Bijdrager
    #10431330 Quote

Ik heb die van de Etos gedaan.. zou het liefst vandaag weer testen 🤭 voel me nog niet alsof ik ongesteld ga worden maar ga er nu wel een beetje vanuit dat dat wel gaat gebeuren 😕

WondertjeDrie
    Bijdrager
    #10431348 Quote

@kellyM bruin bloed is oud bloed dus ik zou me nog niet direct zorgen gaan maken🙂

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

JoeRa
    Bijdrager
    #10431362 Quote

@KellyM wat kan je dan schrikken hè! Ik had dit ook bij mijn vorige zwangerschap. De eerste 1,5 week na de test af en toe een beetje oud, bruin bloed. Ik schrok daar ook steeds van, maar er was dus echt helemaal niks aan de hand.

Le-na
    Bijdrager
    #10431364 Quote

@ KellyM: dat is inderdaad echt schrikken ja, het klinkt wel als een innesteling bloeding.. nog geen reden tot paniek hoor.. we duimen met je mee

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct