Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod April 2021

• Auteur
  • GebruikerMik
    Bijdrager
    #10431380 Quote

@Anne Ik zou ook het liefst vandaag weer testen maar ik wacht tot morgen of zaterdag. Spannend is dat dan he. Bij elk toiletbezoek denk ik zou het?? Had net klein beetje bruin met afvegen maar verder niets te bekennen.
    Ik zit op dag 12 nu en vorige maand was ik met dag 10 al ongesteld 🤐

WondertjeDrie
    Bijdrager
    #10431382 Quote

@kellyM krijg jij een vroege echo ivm je bbz? kan je mijn nod nog aanpassen naar 22 april?🙂

Depss
    Bijdrager
    #10431440 Quote

Hi Dames,

Ik ben er ook weer bij lees lekker mee. Ronde 4 voor ons 2e kindje.

NOD is 18 April. 

Zou bijzonder zijn als het is gelukt want door de oorontsteking van onze dochter maar 1x kunnen proberen want de rest lag ze bij ons.

Maar als het is gelukt zag ik wel dat het een kerstkindje kan worden;). 

KellyM
    Bijdrager
    #10431632 Quote

@wondertjedrie ja die krijg ik bij de gynacoloog je ziet dan nog niet veel zoals of het hartje klopt want daar is het nog te vroeg voor maar ze kunnen dan wel zien of het op de goede plek zit en dat vind ik toch wel al fijn 😃 ik ben nu nog aan het werk zal straks als ik thuis ben het aanpassen😃 

swlk
    Bijdrager
    #10431685 Quote

@KellyM, snap dat je geschrokken bent maar kan best indd! Niet te veel stressen gaat vast goed komen!   Wel fijn dat je een eerdere echo krijgt, ik kreeg hem ivm een miskraam toen ook eerder met 6 weken om te kijken hoe of wat en zag toen een flikkerlichtje al. Dat maakte al zoveel goed. 

Succes!! 

Mijn NOD was gisteren, mijn menstruatie is nog niet komen opduiken terwijl ik van mijn lichaam ben gewend dat hij altijd precies op tijd is. 
    Had maandag getest maar deze was negatief..  Ben wel ontzetten moe, maar dat kan ook omdat mijn lieve peuter ziek is en snachts niet slaapt haha.  Denk morgen ochtend voor de zekerheid nog een test. 

WondertjeDrie
    Bijdrager
    #10431715 Quote

😉

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

WondertjeDrie
    Bijdrager
    #10431741 Quote

@kellyM Vandaag al een vaste smiley dus Nod 21 april cyclus 25 dagen🙂

@dromertje dan hebben we op dezelfde dag Nod zou toch mooi zijn omdat we alle2 al wat langer bezig zijn🙂

swlk
    Bijdrager
    #10431755 Quote

@WondertjeDrie 

ja het kan nog, maar het kan ook nog doorzetten haha. Het is pas de eerste ronde weer en nog geen volledige cyclus gehad, dus kan ook nog allemaal opgang komen. 

voor jou ook spannend! Ik ga heel hard duimen! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct