Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod April 2022 - pagina 18

• Auteur
  • Juliatje
    Bijdrager
    #10556314 Quote

Spannend meiden!

Nu is het echt aftellen. Ik twijfel zelf ook enorm of ik geen early moet halen 🙈

Klinkt wel alsof dat voldoende is hoor! Beterschap😁

Spannend wanneer kan jij testen? 🤞🏻

Merlina
    Bijdrager
    #10556379 Quote

@ Danielle

Zover ik weer blijven die zwemmertjes wel even actief😊

Ik twijfel nu weer enorm. Ik zou tussen donderdag en dinsdag mijn menstruatie verwachten Op basis van hoe ik mijn lichaam ken vlak voor de eisprong verwacht ik het donderdag. Maar leek er vanmorgen toch op dat ik last had van wat oud bloed. Heeeeel minimaal en verder geen klachten. Ben niet bekend hoe een innestelingsbloeding eruit ziet maar ga er maar van uit dat het nog doorzet

Danielleeeee
    Bijdrager
    #10556668 Quote

@ Danielle Zover ik weer blijven die zwemmertjes wel even actief😊

Ik twijfel nu weer enorm. Ik zou tussen donderdag en dinsdag mijn menstruatie verwachten Op basis van hoe ik mijn lichaam ken vlak voor de eisprong verwacht ik het donderdag. Maar leek er vanmorgen toch op dat ik last had van wat oud bloed. Heeeeel minimaal en verder geen klachten. Ben niet bekend hoe een innestelingsbloeding eruit ziet maar ga er maar van uit dat het nog doorzet  

@Merel

Ik ben net thuis van een lange dag.. dacht ik doe gewoon een ovulatie test en ja hoor hij knalt eruit. Zo straks nog maar even aan de bak😂   Zo lastig hè.. soms word je gek van je lichaam hè.. verder geen klachten? Misschien even afwachten of het doorzet en anders toch even testen? 

Merlina
    Bijdrager
    #10556669 Quote

Flink aan de klus vanavond dus😁

Ik wacht het inderdaad nog even af. Hele dag eigenlijk praktisch niks. Bij mij begint de eerste dag maar zo rustig niet😂

Is er morgen nog niks, dan doe ik donderdag denk. k een testje. 

Danielleeeee
    Bijdrager
    #10556671 Quote

Flink aan de klus vanavond dus😁

Ik wacht het inderdaad nog even af. Hele dag eigenlijk praktisch niks. Bij mij begint de eerste dag maar zo rustig niet😂

Is er morgen nog niks, dan doe ik donderdag denk. k een testje.

@Merel

Haha ja… moet alleen nog even zin maken na zo’n lange dag (#beetjemoe) vind dat dan soms nog wel eens lastig maar ja tis nu of nooit😜    Spannend hè.. ik hoop dat het niet doorzet en je een testje kunt gaan doen!! 

Juliatje
    Bijdrager
    #10556688 Quote

Ik ook HAHAHA. Ook negatief 🤣

Inmiddels alweer getest? 😏

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #10556698 Quote

Ja! Negatief 😅

Juliatje
    Bijdrager
    #10556699 Quote

Ja! Negatief 😅

Ik net weer hetzelfde 😢 ach we zijn nu 8 dpo… we hebben toch nog een kansje?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct