Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod April 2022 - pagina 20

• Auteur
  • Merlina
    Bijdrager
    #10556865 Quote

@Danielle

Ik testte inderdaad met de smiley testen

Puur omdat ik denk dat ik anders teveel twijfel😂

#10556875 Quote

Ik testte met dipsticks
    Zolang hij nog zo donker is, is hij nog niet gesprongen lijkt mij? Ik temperatuur ook dus daaraan kon ik het duidelijk zien. Spannend !
    Wij gaan op vakantie met vrienden zondag! Dus of ongesteld op vakantie of zwanger… maar te vroeg om te vertellen. Gaan ze sowieso achter komen hahaha geen wijn is zwanger bij mij 🤣

Danielleeeee
    Bijdrager
    #10556898 Quote

Ik testte met dipsticks Zolang hij nog zo donker is, is hij nog niet gesprongen lijkt mij? Ik temperatuur ook dus daaraan kon ik het duidelijk zien. Spannend ! Wij gaan op vakantie met vrienden zondag! Dus of ongesteld op vakantie of zwanger… maar te vroeg om te vertellen. Gaan ze sowieso achter komen hahaha geen wijn is zwanger bij mij 🤣

@babybabybabythree

Ja precies ik ook! Ik twijfel niet want hij was nog donkerder dan gister avond. Dus vanavond nog even wat doen😝

Haha.. oeps. Wel leuk veel plezier! Ik hoop naruurlijk dat je zwanger bent!!

Had jij bij je eerder zwangerschap wel al zwangerschapsverlofsymptomen? Voordat je ongesteld zou moeten worden bedoel ik? 

#10556957 Quote

Hahaha succes vanavond
    Nee nooit ergens last van..

Danielleeeee
    Bijdrager
    #10556959 Quote

Hahaha succes vanavond Nee nooit ergens last van..

@babybabybabythree

Haha dank je, wordt weer een latertje. 
    Ik moet soms wel lachen omdat het zo ‘gepland’ moet. Hoe gaan jullie daarmee om? 

#10556967 Quote

Ik app hem gewoon. Vanavond moeten we, en daarna niet meer over hebben 🤣🤣🤣

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Danielleeeee
    Bijdrager
    #10556974 Quote

@babybabybabythree

HAHA, nou ik stuur gewoon een foto van m’n positieve test en dan is het duidelijk. Hij is pas laat thuis dus weet dat hij aan de bak moet als hij er is hahaha. 

🤓🤓

Juliatje
    Bijdrager
    #10557009 Quote

Ga je morgen weer testen of wacht je tot je nod? Morgen zijn we beide 8/9 dpo… dan moet er toch wel iets te zien zijn, mocht het gelukt zijn natuurlijk! ☺️

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct