Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod April 2022 - pagina 28

• Auteur
  • Danielleeeee
    Bijdrager
    #10560209 Quote

Ja ik twijfel alleen weer, zal zo ff een foto uploaden mis kunnen jullie mee kijken. Ik heb idd nu gerekend vanaf de eerste druppel bloed haha, het is sws niet veel geweest maar wel een week.

Ik heb inmiddels 2 keer reactie gestuurd maar hij staat er niet tussen?!

Je ovu testen zijn hartstikke positief hoor!!💪🏻

Danielleeeee
    Bijdrager
    #10560210 Quote

Ooh mooi op tijd! Hoe is het met de rest van de ladies? Hopelijk staat de maand juni in het teken van positieve testen😁

@Merel

Hier wel goed.. veel beter dan gisteren. Wel steeds meer pijnlijke borsten.

Nu afwachten of ik morgen of woensdag ongesteld word…🤞🏻🤞🏻 (Liever niet natuurlijk haha)

#10560225 Quote

Ik heb het idee dat die nog donkerder kan dus ik test nog ff door. Vanmorgen was mn temperatuur nog niet om hoog dus hij is nog niet gesprongen.

#10560320 Quote

https://postimg.cc/wtm9nxST
    Ze blijven een beetje het zelfde

Danielleeeee
    Bijdrager
    #10560472 Quote

Update vanaf mij;

Ik ben vanmiddag helaas ongesteld geworden😕 Op naar ronde 3! 

Hoe is het met de rest? 

MaaikeB
    Bijdrager
    #10560485 Quote

Wooooow!! Ik was helemaal vergeten te reageren. Druk, druk, druk geweest 🙈 Ik was helaas ongesteld geworden 🥴🥺

Maar morgen is mijn nod. Maar ga er niet vanuit dat het raak is deze maand! Zou heel bijzonder zijn alhoewel er totaal niets meer van mijn cyclus klopt! 🫢🫢

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Merlina
    Bijdrager
    #10560512 Quote

Update vanaf mij; Ik ben vanmiddag helaas ongesteld geworden😕 Op naar ronde 3! Hoe is het met de rest?

Balen! Hopelijk is de volgende ronde raak

Merlina
    Bijdrager
    #10560537 Quote

Nou ik weet niet wat het is, maar reageren lijkt niet altijd te werken. @Maaike Balen, hopelijk de volgende ronde meer geluk. @babybabythree Die lijken inderaad veel op elkaar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct