Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod April 2022 - pagina 3

• Auteur
  • XSnoetjeX
    Bijdrager
    #10548388 Quote

Wat goed anirbas! Ik hoop zo dat iedereen een positive test heeft dinsdag!

Heeft iemand toevallig nog getest.
    Ik dacht dat ik geen testen in huis had maar heb toch een cb digitale van een aantal jaren geleden liggen. Die is goed tot volgende maand dus misschien is het een teken haha!

Maar die zijn wel minder gevoelig toch? Weet iemand dat toevallig

KIMMMMMMM
    Bijdrager
    #10548424 Quote

Wat goed anirbas! Ik hoop zo dat iedereen een positive test heeft dinsdag! Heeft iemand toevallig nog getest. Ik dacht dat ik geen testen in huis had maar heb toch een cb digitale van een aantal jaren geleden liggen. Die is goed tot volgende maand dus misschien is het een teken haha! Maar die zijn wel minder gevoelig toch? Weet iemand dat toevallig

Ik heb ook zo’n vroege test gedaan maar die was negatief… natuurlijk balen maar online lees je dan wel weer dat ‘ie alsnog positief kan zijn over een paar dagen. Iemand van jullie ervaring mee? 

leuk dat je er ook bij bent Anirbas! We zijn allemaal de dagen aan het tellen denk ik.. haha 

MaaikeB
    Bijdrager
    #10548435 Quote

XSnoetjeX schreef:
    Wat goed anirbas! Ik hoop zo dat iedereen een positive test heeft dinsdag!
    Heeft iemand toevallig nog getest. Ik dacht dat ik geen testen in huis had maar heb toch een cb digitale van een aantal jaren geleden liggen. Die is goed tot volgende maand dus misschien is het een teken haha!
    Maar die zijn wel minder gevoelig toch? Weet iemand dat toevallig

Ik moet helaas nog wat langer wachten als aanstaande dinsdag 🙈 Er mag voor mij nog een weekje bij.. Ellende 🥲😂

De digitale van CB zijn minder gevoelig inderdaad! Hebben wat meer hcg nodig, waardoor die pas later positief kan uitslaan 😄

Juliatje
    Bijdrager
    #10548440 Quote

Pfffff het wachten duurt wel lang. Wat me opvalt is dat ik helemaal geen pijnlijke borsten heb gehad na de eisprong? En heb dat meestal ook een week voor m’n menstruatie. Nu helemaal niks… wel buikpijn. Dus denk dat m’n ongesteldheid zich gaat aandienen 🥲

Hoe gaat t wachten bij jullie ladies?
    Ik ga morgen wel testen. Te nieuwsgierig haha

XSnoetjeX
    Bijdrager
    #10548459 Quote

Laat je het meteen weten juliatje?

Juliatje
    Bijdrager
    #10548474 Quote

Laat je het meteen weten juliatje?

Negatief helaas! Maar zit ook nog maar op 7 dpo natuurlijk! Alleen wel buikpijn.. en afscheiding wordt minder. Meestal een teken bij mij dat ongesteldheid nadert.

Hebben jullie jezelf nog in bedwang kunnen houden? Of wel getest? 😂🍀

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

XSnoetjeX
    Bijdrager
    #10548484 Quote

Aah jammer maar 7dpo is wel echt vroeg nog.
    Nog even blijven duimen!

Juliatje
    Bijdrager
    #10548517 Quote

Aah jammer maar 7dpo is wel echt vroeg nog.
    Nog even blijven duimen!

Ja dat is waar! Maar m’n afscheiding word ook meer geel nu… dus denk dat het klaar is. Hoe is het bij jou? 🍀

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct