Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • LieveSam
    Bijdrager

Hoi Dames,

Aangezien de maand Juli bijna ten einde is, dacht ik dat een nieuw toppic op zijn plek is. Voor alle meiden waar het bij raak was; gefeliciteerd!🎉 geniet van deze mooie tijd!

Voor alle meiden die deze maand weer ongevraagd ongesteld zijn geworden, kop op! Arm in arm! Neus in de lucht en we zien de nieuwe kansen met positiviteit tegemoed! Gun jezelf een dagje mokken, chagerijnen en verdriet! Maar bedenk ook; er is weer een nieuwe kans in het verschiet!

Ik zal beginnen, al weet ik deze maand niet helemaal zeker wanneer mijn NOD is omdat mn lichaam maar een beetje raar doet deze maand🤔.

————-@ *☆•° @———

NOD 20 augustus(?) – LieveSam – 29 jaar – ronde 4.

Facha
    Bijdrager
    #10227983 Quote

Hoi hoi,

Volgens mij was er ergens al een topic van augustus. Maar ik zet de mijne ook hierbij.

Ik weet niet precies wanneer mn NOD zou zijn want ik heb vorige week helaas een curettage gehad. En ik lees dat ze die eerste dag als “menstruatie” tellen.

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e ronde na miskraam) – 3e kindje

Nicolle B
    Bijdrager
    #10227990 Quote

Hoihoi 

Er is inderdaad al een topic voor augustus.

Die is alleen wel heel stil dus ik sluit mij ook aan

NOD 6 augustus – Nicolle – 28 jaar – ronde 2 – 2e kindje

LieveSam
    Bijdrager
    #10228003 Quote

Ik heb het zojuist gezien inderdaad..🙈.

Ik had mn topic al gerapporteerd.. hopelijk gooien de moderators dit topic nu toch niet weg. Wat lief van jullie dat jullie er op reageren! We gaan er met zn alle weer vol goede moed voor!

Al moet ik zeggen dat ik onzeker word over mijn eigen lijf door heel dit geneuzel, herkenbaar?

Toi toi dames! Wens iedereen t geluk toe♡.

EvyH
    Bijdrager
    #10228010 Quote

Goeiemiddag,

Ook ik sluit me aan in het rijtje. Begin juli miskraam gehad bij 1ste ronde. Nu vol goede moed door naar 2de ronde. 

NOD 6 augustus – Evyh – 27 jaar – ronde 2 – 1ste kindje

Facha
    Bijdrager
    #10228015 Quote

@LieveSam, ik voel me nu ook erg onzeker. Afgelopen 3 á 4 maanden zo in onzekerheid gezeten en zoveel moeten “afwachten” elke keer. En dan alsnog een curettage moeten ondergaan. Ik ben blij dat het nu achter de rug is. En we weer verder kunnen. 

Precies een week geleden had ik de curettage, vandaag een ovulatie test gedaan en het 2e streepje is al ietsjes zichtbaar dus ik blijf aankomende dagen door testen en kijken of die oploopt. Ik heb namelijk geen idee of mijn lichaam nog in de war is of weer op het goede pad is 😅

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Nicolle B
    Bijdrager
    #10228044 Quote

@lievesam

Ik voel me ook onzeker. Het is voor mij nog maar ronde 2.

Maar  het wachten  duurt lang en je wilt zo graag. 

In de 9 maanden na mijn bevalling dat ik niet bezig was met zwanger worden had ik nergens last van geen pijnlijke  borsten niks en nu natuurlijk  weer wel. Her geeft je hoop en onzekerheid.

Ik heb afgelopen  dinsdag en woensdag  mijn lh piek gemeten daarna 1 wat minder positieve test en toen waren mijn testen op.

Ik ga er vanuit dat dat mijn ei sprong  is geweest.

Alleen nu denk ik weer van was dat echt wel mijn lh piek van mijn eisprong

Ik heb erg wisselende cyclussen  dus ik heb geen idee en ben daarom deze ronde begonnen met ovulatie  testen.

Ik zag ze netjes oplopen😊

Flink onzeker dus en we kunnen alleen maar afwachten 😊

@facha wat verdrietig  van je miskraam  hopelijk deze ronde een positieve test ook voor jou

Truus
    Bijdrager
    #10228183 Quote

Facha Wat ontzettend rot voor je! Hopelijk is het snel weer raak, maar een lh piek uberhaupt lijkt me een goed teken, al kan ik me voorstellen dat je ook graag wil kunnen zien dat hij daarna meer minder wordt de test. Ik gebruik zelf die van de action, die zijn heel goedkoop en doen het bij mij gelukkig prima. Al loopt het dan niet echt op en heb je wel gewoon ineens een knaltest. Maar dan kan ik er wel gewoon veel inslaan en doortesten tot hij weer naar beneden gaat.

LieveSam & NicolleB Gekke lichamen die ons maar in de war maken, gelukkig kunnen we het hier kwijt. Jullie zijn niet de enige in ieder geval. Hier nog eentje.

Ik sluit me ook weer aan bij de volgende ronde (4e ronde, 1e kindje) alleen is er met een onregelmatige (en lange) cyclus geen touw aan vast te knopen wanneer de NOD gaat zijn, ik weet dat pas als mijn eisprong is geweest. Ik denk ergens eind augustus, misschien zelfs begin september. Wel gebruik ik nu monnikspeper, in de hoop dat er iets meer orde in de chaos komt. Wie weet word ik verrast met wat vroegere positieve ovulatietesten deze maand haha. Heeft iemand hier daar verder ervaring mee?

Tulpelientje
    Bijdrager
    #10228184 Quote

@facha wat sneu voor je.. 

Ik sluit me ook aan bij deze groep. Andere groep is inderdaaad wat stiller haha.

NOD 6 augustus (?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Evyh – 27 jaar – ronde 2 – 1ste kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct