Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Mamaloe
    Bijdrager
    #10229953 Quote

Ik duim heel hard voor iedereen en voor alle net prille zwangerschappen dat het goed mag blijven gaan 🍀 

zijn er nu 5? In deze groep met positieve test? 

Nroxy
    Bijdrager
    #10229966 Quote

Hier vandaag ongesteld geworden dus we gaan naar ronde 28. 

Jammer maar helaas. 

Proficiat aan de gene die een positieve test hebben.

Sandra vdp
    Bijdrager
    #10229967 Quote

Wauw! Wat geweldig dat er zoveel positieve testen zijn! Wat een prachtmaand is augustus nu al, en dat terwijl we pas op dag 3 zitten.

Mijn beste vriendin stond vanmorgen voor de deur, ze had vandaag positief getest. Precies in de maand dat ze even alles hadden losgelaten. Na dat goede nieuws kon ik het niet laten om hier even te kijken en tja, dan moet ik wel even reageren he! 

Ik spreek jullie eind van de maand weer en hoop dat dit forum volstaat met positieve testen! 

Nachtvlindertje
    Bijdrager
    #10229972 Quote

NOD 12 augustus – 23 jaar – ronde 11

Maitéx
    Bijdrager
    #10229976 Quote

Proficiat aan alle dames met een positieve test! Ik wens jullie een mooie zwangerschap, weinig kwaaltjes en de volle 38 weken zwangerschap toe 🍀

@Nroxy echt jammer dat je ongesteld geworden bent, hopelijk mag het snel komen voor je

@Teske heb jij al getest? Of wacht je nog even af? 

Teske
    Bijdrager
    #10229983 Quote

@Maitéx: ik wil graag afwachten tot donderdag als mijn vriend weer thuis is. Moeilijk!!!

Vandaag wel een beetje misselijk.. maar dat kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. Alle dingetjes kunnen nu wel gelinkt worden aan een zwangerschap natuurlijk ;)!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

EvyH
    Bijdrager
    #10230024 Quote

Hier is denk ik inmiddels ook de ongesteldheid begonnen. 3 dagen eerder dan ik had berekend. Had maandag de 22ste een controle echo gehad nadat ik 4 juli een echo heb gehad vanwege stolsels en bloed verlies wat dus een miskraam was. Maar de 22ste was dus op de echo een mooi ei te zien van 21mm waarbij de vk ook zei vanavond maar even klussen die kan in 24 tot 36 uur springen ;). Dit ook gedaan. Dus had 6 augustus berekend als nod. Vanmorgen ook omo wit getest. Maar nu ben ik dus 11 a 12 dpo. Meer meiden hier ervaring mee? Eerder ongi dan 14 dagen na dpo? Ik weet totaal me cyclus nog niet. Ben pas eind april gestopt met pil en in juni dus 1ste ronde al raak maar miskraam geworden dus geen idee wat me cyclus is eigenlijk. Korte lf dus dan wat ik gewend ben dan? Benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben. 

Xx 

EvyH
    Bijdrager
    #10230027 Quote

*10 / 11 dpo bedoel ik. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct