Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Teske
    Bijdrager
    #10230170 Quote

@Femm Voor NOD testen vind ik altijd gevaarlijk, want tenzij hij duidelijk ‘zwanger’ aangeeft zegt het eigenlijk nog niks… Maar 19 dagen is wel lang zeg! 

De mijne komt komende donderdag weer thuis. Dus nog maar een paar nachten ;). 

Inmiddels sinds gisteravond laat wel buikkrampen (linksonder), een licht misselijk gevoel en af en toe wat dizzy.. Nog geen enkel spoortje menstruatie 🤔. Ik weet dat het valse hoop kan zijn (onregelmatige cyclus) maar inmiddels begint het toch wel wat lang te duren.. 🤗.

Teske
    Bijdrager
    #10230173 Quote

*ik bedroefde natuurlijk 10 dagen

Nicolle B
    Bijdrager
    #10230227 Quote

We komen steeds dichter  bij  mn NOD diandag4 a woensdag.  Ik denk zelf dat het niet raak is. Heb geen symptomen niks. Ik weet het dit hoeft niet altijd maar weet toch van bij mijn zoontje dat het echt anders voelde toen ik zwanger was😊

Nicolle B
    Bijdrager
    #10230258 Quote

Licht roze afscheiding 

dus ik gok dat doorga naar september.

We wachten  nog eventjes af maar denk het ergste😐

Wel 33 dagen cyclus dan dus wel een kortere als normaal en 11 dagen naar mn ei sprong 😊

Dus dat is er dan wel weer positief aan dat het een korte cyclus  was 

Teske
    Bijdrager
    #10230259 Quote

@ Nicole B Het zou theoretisch ook een innestelingsbloeding kunnen zijn als het daarbij blijft toch?

succes met afwachten!

Julie-V
    Bijdrager
    #10230265 Quote

Hoi dames, 

Ik sluit me ook aan. Heb 8 juli een miskraam gehad en nu na 4 weken een positieve ovulatietest. Dus ik verwacht mijn NOD rond 18 augustus. Ben blij dat ik nu ‘alweer’ een eisprong heb, omdat ik pcos heb en mijn laatste cyclus oneindig duurde. Ik had toen op dag 83(meen ik) en 84 een positieve ovulatietest.

NOD 18 augustus – Zeeuws meisje – 26 jaar – rondje 4 (eerste na miskraam) – 1e kindje

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Nicolle B
    Bijdrager
    #10230278 Quote

@ teske  ja het zou indd kunnen. 

Maar ikgok van niet maar wie weet. 

Is 11 dagen na je eisprong ongesteld  worden niet vroeg of kan dit wel.

Het is natuurlijk  ongeveer  14 dagen  na je ei sprong dus 11 zou denk ik ook kunne toch ??

LieveSam
    Bijdrager
    #10230300 Quote

Ik ben op pagina 10 gestopt met bijlezen,ik MOET gewoon even reageren voordat ik verder lees:

Tulpelientje: GEFELICITEEEEEERD! 🥳 ga er fijn van genieten.

En Little-miss en mammaloe ook gefeliciteerd!

– zo… nu kan ik de laatste 5 pagina’s verder lezen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct