Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Little-Miss
    Bijdrager
    #10230315 Quote

@geberuiker10140945: ja idd snel zwanger, net als bij de tweede. Bij de eerste niet. 

Ik heb wat kwaaltjes zoals bloedneus, beetje misselijk en menstruatieachtige krampen. Ik wist al dat ik zwanger was voor ik positief testte. 

Heb jij veel kwaaltjes? Mag ik vragen wat er misging bij je vorige Zwangerschap? Bij ons is er nooit een oorzaak gevonden. Domme pech…

Little-Miss
    Bijdrager
    #10230318 Quote

Ik ben op pagina 10 gestopt met bijlezen,ik MOET gewoon even reageren voordat ik verder lees: Tulpelientje: GEFELICITEEEEEERD!  ga er fijn van genieten. En Little-miss en mammaloe ook gefeliciteerd! – zo… nu kan ik de laatste 5 pagina’s verder lezen.

Dank je wel!

Tulpelientje
    Bijdrager
    #10230375 Quote

Bedankt lievesam!!! Vind het zooo spannend!!

Nicolle B
    Bijdrager
    #10230385 Quote

Helaas ik ga naar ronde 3 .

Deze zal in september vallen

Veel succes iedereen en misschien  tot in de volgende forum groep

En de andere dames geniet van jullie zwangerschap 

Femm
    Bijdrager
    #10230406 Quote

@teske 

voor NOD testen is ook wel een beetje riskant. Maar heb echt het gevoel dat het raak is! Had vannacht ineens soort van kramp links onderin wat ik nog niet eerder heb gevoelt voor de rest nergens last van. 

Wat fijn dat je vriend al snel thuis komt ben ook echt zo benieuwd of je test positief is ! Ik denk het haast wel je NOD was 1 augustus toch ? 

EvyH
    Bijdrager
    #10230468 Quote

@nicolle b

Ik ben ook zaterdagavond 11 dagen na eisprong ongesteld geworden. En had ook me nod op 6 aug staan. Dus blijkbaar kan het. Denk niet dat het kwaad kan. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Nicolle B
    Bijdrager
    #10230481 Quote

Ahh wat jammer evy  .

Op naar de volgende ronde allebei

Ja schijnbaar kan het wel. 😊

Roos1986
    Bijdrager
    #10230586 Quote

Hoi meiden,

Helaas mag ook ik me weer aanmelden bij jullie, helaas heb ik met 6 weken een miskraam gehad. Poging 12 eindelijk raak maar helaas mocht het toch niet zo zijn. Nu dus officieel poging 1 na miskraam, maar noem hem toch maar gewoon poging 13.

Ik weet niet zeker of mijn NOD in augustus zal vallen. Afwachten wanneer alles weer op gang komt. Afgelopen donderdag ben ik schoon verklaard. We mogen de draad dus gelijk weer oppakken. Wel raar hoor.

Ik ga lekker mee kletsen, al valt mijn NOD misschien wel in sept maar steek hem maar positief in.

@Little-miss gefeliciteerd, ook de andere dames natuurlijk die al een positieve test in handen hebben gehad deze maand! Op naar een voorspoedige zwangerschap.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct