Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • ChaCha
    Bijdrager
    #10230927 Quote

@Ollie; de CB testen zijn niet zo gevoelig, hebben heel wat HCG nodig vooraleer ze reageren. Vroege testen doe ik met testen van Kruidvat, die zijn supergevoelig (ik was net zwanger toen die al licht positief was). Een weekje na de positieve heb ik een CB gedaan en dan was die ook positief!

Femm
    Bijdrager
    #10230962 Quote

@teske nee nog niet gestest ik durf niet zo goed. Misschien moet ik maar gewoon wachten tot mijn NOD .. 

voor jou nog maar een paar nachtjes tot je vriend er is spannend !!!!!

Ollie
    Bijdrager
    #10230983 Quote

@ChaCha 

Oke, dan toch vanmiddag vanuit me werk maar even naar de kruitvat dan om een test te kopen en morgen ochtend nog een poging wagen.. Ben zo benieuwd, zal het dan toch? 

Teske
    Bijdrager
    #10231010 Quote

@femm: ja ik denk dat het vrijdag ochtend een test wordt!

Nog steeds niet ongesteld, wel de hele dag een beetje misselijk, hoofdpijn en constant een opgezet gevoel in de buik.

Ik mag er alleen van mezelf niet teveel mee bezig zijn, want het kan ook nog zijn dat mijn lichaam een spelletje speelt natuurlijk 🙂 !Zal vrijdag even laten weten wat er uit de test is gekomen.

Ondertussen duim ik voor je 😉 !

Zwindo
    Bijdrager
    #10231082 Quote

@Little Miss: Bij mij helaas gewoon doorgezet als menstruatie. op 3 aug en 4 flinke buikpijn en gewoon normaal bloedverlies als anders. De dagen ervoor was alleen wel raar, want heb nog nooit zo van te voren licht bruinverlies gehad. Maarja het lichaam is soms raar. We gaan gewoon naar de volgende ronde. Door mijn nu langere cyclussen zou dit begin september moeten zijn. Heb nu net weer een nieuwe lichting aan ovulatietesten gehaald om het deze ronde nog een keer te monitoren.

Ik zit overigens ook te twijfelen om concieve plus glijmiddel te bestellen heb het een paar keer op het forum voorbij zien komen. Hier toevallig meiden die hier ervaring mee hebben? Moeite waard om dit aan te schaffen en te proberen?

@Teske, Femm en Ollie: Spannend hoor bijna testen zal duimen voor positieve testen!

Mystery
    Bijdrager
    #10231242 Quote

Ik ben Mystery, 39 en moeder van 5 dochters waarvan de jongste doodgeboren is.

Heb sinds een tijdje een nieuwe vriend en we willen graag een kindje samen

Dit is de 2e ronde maar ben net zo onzeker als bij de 1e

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Mystery
    Bijdrager
    #10231243 Quote

Oh mijn NOD is 24 augustus

Ollie
    Bijdrager
    #10231251 Quote

Goedemorgen allemaal, 

Net getest met kruitvat maar helaas nog steeds negatief… geen idee wat me lichaam allemaal aan het doen is. Nog steeds geen tekens dat mijn menstruatie er aan komt. 

Hoop dat de rest wel snel een positieve test in handen krijgt binnenkort! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct