Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Mamaloe
    Bijdrager
    #10231254 Quote

@ ollie: wat vervelend dat je al over nod bent en nog geen positieve test in handen. Mogelijk is hcg nog niet hoog genoeg en anders mogelijk andere cyclus? 

Naar huisarts gaan bij week over nod zou je ook kunnen overwegen om bloedtesten te laten doen? 

Lastig dat wachten…hoop het voor je! Balen voor dames die toch ongesteld zijn! 

Mij zit nu zelf 1 a 2 dgn voor nod en nog steeds knettermoe en met vlagen misselijk. Ga pas 10e in ochtend weer test doen heb ik besloten. 

Little-Miss
    Bijdrager
    #10231258 Quote

@Ollie balen van de negatieve test. Ik hoop dat je alsnog positief zult testen. 

#10231362 Quote

Hey dames ik ben nieuw hier en was eigenlijk niet aan het proberen om zwanger te geraken maar nu zit ik met het volgende. Vrijdag of zaterdag is mijn nod en sinds vorige donderdag heb ik een aantal kwaaltjes zoals
    – menstruatiepijn
    – duizelig
    – misselijk maar niet overheersend meer zo’n vervelend gevoel
    – borsten die op springen staan
    – misselijk worden van sterke geuren
    – vochtige afscheiding terwijl normaal droog nu 
    En omdat ik mij echt voelde gelijk bij mijn andere 3 zwangerschappen dus al een aantal vroege testen gedaan de afgelopen dagen. Deze waren allemaal negatief en omdat ik bij mijn zwangerschappen altijd een week voor nod positief testte ging ik ervne uit dat het dus ook negatief was. Dus gisteren ben ik dan maar naar de dokter geweest om te achterhalen waar dan die pijn van kwam maar hij kon niet direct iets vinden dus hij drong aan om toch een bloedtest te doen ook al zei ik dat ik ervan overtuigd was dat het negatief was.
    Nu heb ik net gebeld voor de uitslag en zei hij dat het twijfelachtig was want ik had een hcg waarde van 2 en hij zei voor negatief te zijn moet die lager als 2 zijn. Nu moet ik volgende week opnieuw bloed laten trekken om te zien wat het dan geeft. Ik dacht altijd dat HCG lager als 5 negatief is en nu zegt hij lager als 2. Als ik al niet in de war was de laatste dagen met die negatieve testen ben ik zo mogelijk nog meer in de war nu met dit resultaat. Dus nog een paar bange dagen afwachten tot het weekend om te zien of ik nu wel of niet mijn maanstonden ga krijgen

Ps sorry voor de lange tekst

Mystery
    Bijdrager
    #10231472 Quote

@ollie balen zeg. Bij mij bij elk kind testen ik pas na 2 of 3 weken na NOD pas positief. Voor die tijd negatief. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@mamavandiriebengeltjes sterkte met wachten

Teske
    Bijdrager
    #10231487 Quote

Zo.. ik kon niet meer wachten en heb getest, maar negatief. Wel gek, want voel totaal nog geen menstruatie aankomen.

@mystery: Jouw verhaal geeft me wel hoop dat het nog kan, want zit nu op 1 week na NOD. 

@mamavandriebengeltjes: spannend, succes!!

Chantal2109
    Bijdrager
    #10231526 Quote

Mijn nod is a.s zondag. Al ben ik bang dat deze ronde niks is geworden. Nu op dag 10 dpo buikpijn en zonet wat bloedverlies.. wacht het rustig af maar ben bang dat ik door ga na de volgende maand 😕

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #10231550 Quote

Daarstraks hier mijn 1ste berichtje gezet dat mijn bloeduitslag van gisteren 2 HCG bevatte en dat er geen zekerheid was. Enkele uren daarna tegen beter weten in toch thuis nog een test gedaan, met het gedacht die gaat negatief zijn want zo rap stijgt dat niet. Is die test toch wel positief binnen de minuut zelfs 😍 wist niet dat het zo rap ging stijgen. Test was ene die vanaf 10mIU/I kan.

Mystery
    Bijdrager
    #10231562 Quote

@teske ik hoop voor je mee

@Chantal sterkte

@mamavan3bengeltjes gefeliciteerd

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct