Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • KKKK
    Bijdrager
    #10228187 Quote

This reply has been reported for inappropriate content.

Hallo allemaal, ik zit al in het andere augustus topic. Maar als we hier verder gaan is het ook prima haha. 

Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is ivm lange cyclus en ben pas net gestopt met pil. Duurde 38 dagen toen kreeg ik mijn eerste echte menstruatie. Dus ga vanaf morgen beginnen met ovulatietesten. Dan zit ik op dag 10 in deze cyclus maar ben te bang ok mijn ovulatie te missen dus begin gewoon optijd met de ovulatietesten. 

Gebruik ook monnikspeper en  teunisbloemolie voor regelmatige cyclus. Geen idee als het helpt maar dacht probeer gewoon. Ga ermee stoppen als ik mijn ovulatie heb.  Succes allemaal!! 

KKKK
    Bijdrager
    #10228188 Quote

Hallo allemaal, ik zit al in het andere augustus topic. Maar als we hier verder gaan is het ook prima haha. 

Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is ivm lange cyclus en ben pas net gestopt met pil. Duurde 38 dagen toen kreeg ik mijn eerste echte menstruatie. Dus ga vanaf morgen beginnen met ovulatietesten. Dan zit ik op dag 10 in deze cyclus maar ben te bang ok mijn ovulatie te missen dus begin gewoon optijd met de ovulatietesten. 

Gebruik ook monnikspeper en  teunisbloemolie voor regelmatige cyclus. Geen idee als het helpt maar dacht probeer gewoon. Ga ermee stoppen als ik mijn ovulatie heb.  Succes allemaal!! 

Nicolle B
    Bijdrager
    #10228215 Quote

@truus

Vervelend he die lange wisselende  cyclussen.

Ik heb ze ook van 32 tot 47 dagen.

Ik ben 10 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon en sindsdien is er geen touw aan vast te knopen.  Ik heb deze ronde voor het eerst ovulatie testen  gebruikt (bij mijn 1e kindje ook gedaan en gelijk raak)

Dus nu weer en heb dinsdag en woensdag positieef getest  dus ik gok dat  rond die tijd ergens  mijn ei is geweest😊

Misschien ook wat voor jou ovulatie testen  ? 

Zwindo
    Bijdrager
    #10228329 Quote

Hallo allemaal,

Ik denk dat mijn NOD op 3 augustus is. Ik heb in maart een miskraam gehad en sindsdien is mijn hele lichaam van het padje geweest (heeft bijna 10 weken geduurd voor ik weer ongesteld werd na de bloeding van de miskraam). Sindsdien een langere cyclus van rond de 36 dagen, hiervoor 27-29 dagen.

Deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Deze was op 20 juli positief, maar ik verwachtte het eindelijk de rond de 15e voor de cyclus van 36 dagen zit nu op 41. Het rare was ook dat ik 4 dagen lang een positieve ovulatietest had. Zijn er meerdere die dit ook hebben meegemaakt? Ik heb de digitale ovulatietest van sensitest gebruikt, die geeft een + of een – dus duidelijker kan niet.

Truus
    Bijdrager
    #10228370 Quote

Nicolle B Ik gebruik al sinds de 1e ronde ovulatietesten zodat ik mijn eisprong inderdaad niet mis. Die zijn ook braaf positief vlak voor de eisprong dus die heb ik in ieder geval. Het gaat bij mij mis bij de innesteling voor mijn gevoel (te korte lf vooralsnog). Hopelijk deze maand meer geluk 🙂 Oew dat is spannend, dan is het weer afwachten de komende dagen voor je. Ik zal duimen!

Zwindo Ik heb wel meer mensen op het forum gezien die meerdere dagen een positieve ovulatietest hadden. Zelf nog nooit gehad (max 2 dagen). Misschien dat je gewoon het hele begin en einde van de LH piek hebt gezien? 

KKKK Ik begin ook altijd heel vroeg met ovulatietesten omdat ik bang ben om hem te missen haha. Vorige cyclus dag 11 terwijl hij pas op dag 31 positief was. Ik gebruik wel die van de action, die kosten geen drol dus dan kan het ook, anders zou ik ook later beginnen. Ik hoop voor ons dat de monnikspeper iig helpt!

EvyH
    Bijdrager
    #10228412 Quote

KKK ik ben ook op dag 10 begonnen met ovulatietesten en me piek gevonden op dag 19 in me cyclus. Ik ben sinds april gestopt met de pil daarna 1x cyclus van 28 dagen gehad. Juni zwanger geworden en 4 juli miskraam nu dus piek gevonden op dag 19 dus ga ervanuit dat ik nu rond 33 dagen cyclus zit. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Zwindo
    Bijdrager
    #10228445 Quote

@Truus: Ik heb inderdaad meerdere gesprekken over een langer LH piek gelezen. Kwam vaak ook de suggestie om te testen of je niet al zwanger bent, omdat HCG ook effect kan hebben op de uitslag van de ovulatietest. Daarom had ik vorige week een testje gedaan maar die was nog negatief, dus nu gewoon rustig afwachten tot NOD.

@EvyH: Wat vervelend van je miskraam, je hoort wel ook heel veel verhalen van vrouwen die juist weer heel snel na een miskraam zwanger worden. Dus hoop voor je dat jij dit gelukt ook hebt.

Femm
    Bijdrager
    #10228550 Quote

Hoi hoi dames 

Ik sluit me ook maar hierbij aan. 

NOD 13 augustus – Femke – 25jaar- ronde 5- 1ste kindje 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct