Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Mientje
    Bijdrager
    #10231634 Quote

Hoi,

Iedereen die positief getest heeft Proficiat!!

Ik moet mijn NOD aanpassen. Na 3 maanden precies 17 dagen na menstruatie mijn eisprong te hebben is het nu weer versprongen naar 15 dagen. 

Mijn NOD is nu dus 17 aug.

Blijf het elke keer spannend vinden of het gelukt is. Dit is ronde 12 voor ons, mocht het niet lukken willen we toch maar naar de dokter stappen omdat ik toch al iets ouder ben. 

NOD 17 augustus – Mientje – 33 jaar – 12e ronde

Fishy
    Bijdrager
    #10231684 Quote

NOD 20 augustus – Fishy – 24jr – ronde 3 – 2de

Hoi hoi!

In juli heb ik ook meegeschreven, en nu weer..
    We hebben sinds de bevalling geen anticonceptie gebruikt, maar door de borstvoeding toch nog redelijk onvruchtbaar.. Nu 3 keer een luteale fase van 4-5dgn (niks waard haha). We hebben echt een grote wens voor een tweede, maar de gezondheidsvoordelen van borstvoeding wegen ook zo zwaar voor ons dat we het niet willen opgeven.. 

Onze zoon is inmiddel 8 maanden, dus 6 maanden ‘de wens’ en ik zie dit als ronde 3, omdat ik dan voor de 3e keer ‘menstrueren zou’. We werken nu weer met ovulatie testen omdat het heel wisselend is allemaal. Afgelopen zondag een knaltest gehad, ovulatie. Die liep prachtig op en knalde zondag. Lekker wezen klussen hihi, dus nu hopen dat het niet over een paar dagen weer menstruatie geblazen is.. 

Ik slik nu Agnus Castus deze ronde – zou het wat doen hihi.
    Ik zet mijn NOD dan maar 14dgn na de ovulatie? 20 augustus dus. Lange cycli weer geweest dan, vorige menstruatie was namelijk 4 juli.. 

Nana x
    Bijdrager
    #10231754 Quote

Heej @ alle kersverse positief getesten van harte gefeliciteerd!!! 

Al een tijdje praatte ik niet meer mee op dit forum, ik was teveel bezig met zwanger raken, dus moest ’t van mezelf wat loslaten:) wat denk ik wel gelukt is. Ondertussen zijn 8 rondes al bezig voor een tweede kindje en is er nog niet veel gebeurd. Tot nu dan..

Want dinsdag was mijn NOD, en ik ben werkelijk op ’t uur af regelmatig ongesteld. Maar nu NOG GEEN BLOED GEZIEN!! Alleen ook nog niet positief getest… 🙁 dus.. Wat een ellende.. Bij mijn mannetje (nu drie jaar alweer) had ik vier dagen voor NOD positief getest! Ik snap er niks meer van.. 

Nana x
    Bijdrager
    #10231759 Quote

@ Ollie, ik lees nu dat we dus in ’t zelfde schuitje zitten! Hoe gaat ’t nu?? 

#10231802 Quote

@nana geen bloed is nog hoop dus de hoop nog niet opgeven. Ik testte bij mijn eerste 3 zwangerschappen een week voor nod positief en nu bij deze negatief dus ik dacht dat het niet was maar testte uiteindelijk op 2 voor nod toch positief. Dus het kan allemaal nog, zolang er geen bloed is de moed blijven houden. Veel succes

Nana x
    Bijdrager
    #10231852 Quote

Thnx mamavandriebengeltjes!! Ik hoop het zo.. Maargoed, niet positief is niet zwanger. Had alleen wel graag een wijntje gedronken vanavond, gaan zo uit eten namelijk. Voor de zekerheid nog maar ff niet dan.. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Fishy
    Bijdrager
    #10231873 Quote

Nana x

spannend!! Geen bloed is moed houden toch.. 

Iemand paar pagina`s terug die dus toch na een week zwanger bleek toch! Dus .. het kan.. 

was jullie eerste wel sneller raak?

KSAS
    Bijdrager
    #10231922 Quote

Hoi dames,

Ik wil me ook graag hier aansluiten.

Wij willen heel graag een 2de kindje. Hebben al een dochtertje van 2.5 jaar. Ik heb begin mei mn mirena spiraal laten verwijderen, sindsdien 3 cyclussen gehad van 26,26 en 24 dagen. Heel vreemd want voor mn vorige zwangerschap was ik heel onregelmatig met lange cyclussen (Was wel na stoppen met de pil) nu lijkt het dus allemaal wat regelmatiger.

De vorige keer duurde het 6 maanden voor het raak was maar met maar 3/4 x een cyclus, zo spannend hoe het nu zal lopen…

Mijn NOD is 19 augustus als ik uit ga van 26 dagen… 

NOD 19 aug- KSAS 32 jaar- 4e ronde- 2de kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct