Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Nana x
    Bijdrager
    #10231940 Quote

@Fishy, ja de eerste was pats boem in een keer!

Rak sha
    Bijdrager
    #10231942 Quote

Hallo allemaal,

Ook ik sluit me graag aan! Ga zo even nog wat meer terug lezen 🙂

Wij gaan voor een 2e kindje! Inmiddels is onze zoon 9 maanden en het kriebelt weer! Bij mij eigenlijk al een tijdje, maar door een keizersnede bij de eerste hadden we samen afgesproken om te wachten tot hij 9 maanden is. 

Mijn NOD is 23-8. Ik gebruik geen ovulatietesten. Bij onze zoon was het in ronde 2 raak, dus niet de behoefte gevoeld om dat te gebruiken. We zien wel. Al moet ik zeggen dat ik zo graag weer zwanger zou willen zijn! Als mijn cyclus een beetje “normaal” verloopt zou ik vandaag mijn eisprong hebben. Afgelopen maanden heb ik mijn cyclus bijgehouden (had een koperspiraaltje) en het is eigenlijk meestal 26-27 dagen. Een keer een uitschieter naar 30 dagen.. dus ik zal ook pas na 30 dagen durven testen denk ik.. 

Gefeliciteerd trouwens voor iedereen die al een positieve test heeft! Zo leuk! 

Groetjes, Raksha 

Rak sha
    Bijdrager
    #10231945 Quote

Oh en ik ben 30 jaar!

#10231959 Quote

@geberuiker10140945: ja idd snel zwanger, net als bij de tweede. Bij de eerste niet. Ik heb wat kwaaltjes zoals bloedneus, beetje misselijk en menstruatieachtige krampen. Ik wist al dat ik zwanger was voor ik positief testte. Heb jij veel kwaaltjes? Mag ik vragen wat er misging bij je vorige Zwangerschap? Bij ons is er nooit een oorzaak gevonden. Domme pech…

Ja ik wist het daarvoor ook al. Die heerlijke vermoeidheid de hele dag, voor het ontbijt misselijk En erg emotioneel. 

Bij ons is het overlijden een infectie geweest die in de placenta is geslagen.. ook domme pech dus 🙁 

Hopen op een positieve echo voor iedereen die zwanger is!!

Nana x
    Bijdrager
    #10232251 Quote

Hé wat een nare ervaring gebruiker10140945.. Ik hoop ook op een goede echo voor je!! 

Ik ben nu vier dagen over tijd, en dus vanmorgen maar een test tegenaangegooid.. En nog steeds niks 🙁 En ik ben misselijk joh! En loop te hijgen als een paard als ik een trap opsjouw. Ik ben toch niet gek? Ik herken dit van mijn vorige zwangerschap. Wat doet dat lichaam toch allemaal.. 

Nou goed, ik weet ’t nu even niet meer… 

Ollie
    Bijdrager
    #10232336 Quote

@Nana x

Bij mij nog steeds niks ben nu al meer als een week overtijd. Had afgelopen woensdag opeens krampen dus dacht dat het er aan zat te komen, maar niet dus ook geen krampen meer alleen een beetje een (sorry voor de info :P)nattig gevoel daarbeneden.. Het is inderdaad erg irritant gewoon, ook omdat de testen negatief blijven. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Fishy
    Bijdrager
    #10232351 Quote

Hier nog niks qua ongesteldheid. Record in elk geval. Want al 6 dgn p.o! En voorheen telkens 4-5dgn.

dus zelfs als ik niet zwanger blijk, ben ik blij dat het in elk geval langer lijkt te zijn..

Fishy
    Bijdrager
    #10232529 Quote

Nog geen 24u na vorige post: ongesteld geworden.

6dgn na ovulatie dus 🙁

met een 38dgn cyclus wederom 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct